جوان داوطلب حمایت از محیط زیست که ۸۰ درصد سوختگی را تجربه کرد:

مسئولین پاسخ درخواست های من را نمی دهند/ سعی کردند حرفهای مرا هم سیاسی جلوه دهند/ تماس سازمان محیط زیست بعد ار مصاحبه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295176|02:03 - 1395/08/04
نسخه چاپی
مسئولین پاسخ درخواست های من را نمی دهند/ سعی کردند حرفهای مرا هم سیاسی جلوه دهند/ تماس سازمان محیط زیست بعد ار مصاحبه
جوان پاوه ای فعال محیط زیست گفت: این یک واقعیت است که تهران حتی جواب نامه های درخواست مرا هم نمی دهد.

به گزارشهزار ماسوله، چندی پیش گفتگویی از جوان "بان وره ای" از اورامانات منتشر شد. که داوطلبانه برای اطفاء حریق مراتع و جنگلها پیش قدم شد و ۸۰ درصد سوختگی و نقص عضو را تجربه کرد.

 

او گفت که برخی از مسئولین دولتی اورا برای ساختن مراسم اهدای تندیس و ... به نهران دعوت کرده اند اما حتی یک ریال هزینه درمانی برای او در نظر نگرفتند.

 

بعد از مدتی که مصاحبه با این جوان در رسانه های مختلف منتشر شده است مجددا از او درباره توجه مسئولین مرتبط پرسیدیم.


 
صلاح الدین میرانی در گفتگو با هزار ماسوله اظهار داشت: من تشکر ویژه ای از سایت خبری تحلیلی هزارماسوله و رسانه های منعکس کننده مشکلات خودم دارم به این جهت که پس از انتشار خبر، دفتر رئیس جمهور و سازمان محیط زیست کشور در پیگیری وضعیت با من تماس گرفتند.


 
میرانی افزود: در مصاحبه قبلی خود هم از جناب رئیس جمهور برای اهدای تندیس تشکر کردم اما خب این واقعیت است که هیچ کمکی از لحاظ مالی به من نشده است. من از مشکلات خودم گفتم و برخی رسانه های خارجی گفتند که من چون مخالف دولت روحانی هستم این حرفها را زده ام و این درحالی بود که من تنها رای خودم را به روحانی دادم.


 
وی گفت: در پی شائبه به وجود آمده و تماس دفتر رئیس جمهور و سازمان محیط زیست با اینجانب، من نیز بیان کردم که وضعیت من براساس شواهد و مکاتبات و نامه نگاری ها مشخص است و براساس واقعیت، اعلام کرده ام که ضمن تشکر ، ایشان هیچ کمکی به من نداشته اند.
 


وی در خصوص هزینه های انجام شده برای عمل جراحی سر و صورت خود نیز گفت: هزینه های جراحی من هم قطع به یقین با درد های مداوم سوختگی در این مدت و هزینه های دارو و درمان، بالای 100 میلیون تومان است.


 
وی ادامه داد: در همان اوایل که از شدت درد و رنج به مضیقه آمده بودم و در زمان رئیس جمهور وقت، جناب آقای احمدی نژاد، کمک مالی به مبلغ ده میلیون تومان را برای بنده در نظر گرفتند که از شدت درد زیاد پیگیر این مبلغ نشدم.


 
میرانی با بیان اینکه اکنون از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنم گفت: اکنون نیز پس از گذشت 9 سال از وقوع حادثه، گاها از شدت درد، پوست نازکی از دست و پاهایم جدا خواهد شد که نیاز به دارو و درمان دارد.


وی با بیان اینکه اکنون نیز متاهل شده و صاحب یک فرزند هستم خاطر نشان ساخت: با وجود درد در ناحیه دست و پا ، مجبورم تنها با این وضعیت دست و پنجه نرم کنم.


 
این جوان بانه وره ای در خصوص کسانی هم که اعلام کرده اند این واقعه واقعیت ندارد تصریح کرد: از این افراد خواهان آن هستم که از نزدیک با وضعیت من آشنا شوند و نامه ها و مکاتباتی را که با استان و تهران داشته ام و جواب هیچ کدام از این نامه ها را که دریافت نکرده ام، از نزدیک رویت کنند.


 
وی افزود: در زمان وقوع حادثه، منابع طبیعی خود اذعان داشت که چنین اتفاقی در هنگام آتش سوزی برای من افتاده است و اکنون هم همین مسئولان می دانند که کمکی به من نشده است.


 
میرانی در پایان گفت: اکنون هم که به صورت قراردادی در منابع طبیعی باینگان مشغول هستم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد