بارش پراکنده باران کرمانشاه را در بر می گیرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295175|23:22 - 1395/08/03
نسخه چاپی
بارش پراکنده باران کرمانشاه را در بر می گیرد
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه ای ناپایدار به جو استان از عصر امروز (دوشنبه) خبر داد و گفت: ورود این سامانه بارش هایی را به صورت پراکنده برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت.

به گزارشهزار ماسوله، شاهرخ پارسا اظهار کرد: این سامانه ناپایدار تا روز پنجشنبه در جو استان باقی مانده و از اواخر روز سه شنبه به تناوب سبب بارش پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد خواهد شد.


وی افزود: این سامانه علاوه بر اینکه باعث رشد ابر می شود دمای روزانه را کاهش و در مقابل باعث افزایش دمای شبانه در اغلب مناطق استان می شود.


پارسا ادامه داد: وضعیت ناپایداری هوا و بارش باران از سه شنبه شب تا چهارشنبه شب در مناطق شمالی استان و در شهرستان هایی نظیر پاوه و جوانرود بیشتر به چشم می خورد.


مدیرکل هواشناسی استان، دمای هوای امروز شهر کرمانشاه را بین 26 تا 6 درجه بالای صفر در نوسان دانست و گفت: وضعیت دمای روزانه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده اما دمای امشب سه درجه نسبت به دیشب افزایش خواهد یافت.


وی ادامه داد: دمای روزانه فردا (سه شنبه) کرمانشاه به 24 درجه و در روز چهارشنبه نیز به 23 درجه کاهش می یابد اما در عین حال دمای شبانه نیز حدود چهار درجه افزایش خواهد داشت.


پارسا گفت: طی امروز، پاوه و سنقر و کلیایی با 23 درجه بالای صفر خنکترین و قصرشیرین با 32 درجه بالای صفر گرمترین دمای روزانه را در بین مراکز شهرستانی دارند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد