هادی شریفی:

افتتاح دو طرح گردشگری و صنایع دستی در شهرستان پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295172|00:09 - 1395/08/03
نسخه چاپی
افتتاح دو طرح گردشگری و صنایع دستی در شهرستان پاوه
رئیس اداره میراث فرهنگی پاوه گفت: به مناسبت روز روستا ، دو طرح در زمینه گردشگری وصنایع دستی در روستا های هجیج ومیوان افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت روز روستا وبا حضور فرماندار پاوه و مدیران صندوق کارافرینی امید و برخی از مسئولین ادارات ، دو طرح در زمینه گردشگری وصنایع دستی در روستا های هجیج ومیوان افتتاح گردید.


مسئول اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان پاوه در این باره به خبرنگار ما گفت: روستای میوان با 35 خانوار ، بعنوان اولین روستای زنان کلاش باف معرفی وهمه زنان روستا در یک دوره اموزشی شرکت و اکنون دارای کارت صنعتگری می باشند.

 

هادی شریفی افزود: در کنار اموزش تولید بازاریابی تشکیل تعاونی زنان در روستا با همکاری صمیمانه صندوق کارافرینی امید مبلغ 500 میلیون ریال تسهیلات به این تعاونی پرداخت گردیده است.

 

وی گفت: بازار فروش گیوه در شهرها واستان های مجاور وهمچنین در زمینه صادرات به کشور همسایه وکردستان عراق می باشد.


وی در ادامه با اشاره به افتتاح دیگر طرح در این شهرستان گفت: طرح دیگر مورد افتتاح رستوران و کبابی سنتی وفروشگاه صنایع دستی وخانه اجاره ای روستایی با تسهیلات 300 میلیون ریال در روستای هجیج بود.


شریفی در پایان افزود: امید است گردشگری روستایی در شهرستان پاوه با همکاری صندوق کارافرینی امید به یکی از قطبهای کشور تبدیل گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد