بیش از 350 دانش آموز پاوه ای به مناطق عملیاتی مرصاد وبازی دراز اعزام شدند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295171|23:54 - 1395/08/02
نسخه چاپی
بیش از 350 دانش آموز پاوه ای به مناطق عملیاتی مرصاد وبازی دراز اعزام شدند
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: بیش از 350 دانش آموز پسر پاوه ای امروز در قالب اردوی راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: بیش از 350 دانش آموز پسر پاوه ای امروز در قالب اردوی راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

 

سرهنگ بهشتی راد هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با فداکاریها و از جان گذشتگی ها و ایثار رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در طول چند سال اخیر این اردوها یکی از طرح‌های اثرگذار بوده است وامسال نیز با برنامه ریزی های به عمل آمده دانش آموزان در امنیت وایمنی لازم  می توانند  در مناطق عملیاتی حضور یافته و از نزدیک با رشادتها وشرایط منطقه  آشنا شوند .

 

وی گفت: این دانش آموزان در این اردوی دو روزه در مناطق عملیاتی مرصاد و بازی دراز با زحمات وجوانمردی های رزمندگان اسلام در برابر دشمن ، آشنایی پیدا می کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در آیین بدرقه این دانش آموزان اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوها ترویج فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

 وی افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، فرصتی است تا دانش آموزان با رشادت های رزمندگان و از خودگذشتگی های شهیدان در جهت حفاظت از این مملکت آشنایی پیدا بکنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد