قطعی و وصلی های مداوم اینترنت در پاوه/وقتی که شرکت مخابرات با به وجود آمدن این قطعی ها، خسارتی پرداخت نمی کند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295170|23:33 - 1395/08/02
نسخه چاپی
قطعی و وصلی های مداوم اینترنت در پاوه/وقتی که شرکت مخابرات با به وجود آمدن این قطعی ها، خسارتی پرداخت نمی کند
با گذشت بیش از دو هفته از قطع و وصلی های اینترنت در پاوه و اعلام شرکت مخابرات استان کرمانشاه، برای رفع مشکل اینترنت، اما همچنان دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت امکان پذیر نبوده و یا با کندی همراه است.

به گزارشهزار ماسوله، اينترنت مورد استفاده در شهرستان پاوه اين روزها با اختلالات زيادي از طرف مخابرات شهرستان پاوه مواجه است، چه بسا گاها به دليل اختلالات و قطعی های مکرر، شهروندان امكان دسترسی به اینترنت را برای امورات روزمره خود، ندارند.

 

بر این اساس اگر جامعه و مردم بخواهند که از فضای مجازی استفاده کرده و امورات خود را از این طریق انجام دهند، نیاز است که زیر ساخت هاي لازم در حوزه اينترنت تقویت شده و در اين راستا سرعت آن را بهبود بخشند.

 

در دو هفته اخیر نارضایتی کاربران شهرستان پاوه از خدمات اینترنتی و به وجود آمدن قطع و وصل های مکرر که بابت آن متحمل هزینه هایی می شوند، رو به افزایش گذاشته و در این میان هیچگاه هم خسارتی بابت اختلالات و قطع و وصل شدن‌های مکرر از جانب مخابرات را دریافت نکرده اند.

 

در شهرستان پاوه نه تنها زير ساخت مناسب و كامل اينترنت وجود ندارد بلكه مخابرات اين شهرستان نيز حتي دليل خاص و روشني را براي قطعي و كندي ان اعلام نمي دارد، هربار که اینترنت مخابرات شهرستان پاوه كند یا قطع می شود، به بهانه هايي چون قطعي فيبر نوري و اختلالات شبكه اين قضيه را سرپوش خواهند گذاشت.

 

اکنون با گذشت بیش از دو هفته از قطع و وصلی های اینترنت در پاوه و اعلام شرکت مخابرات استان کرمانشاه، برای رفع مشکل اینترنت، اما همچنان دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت امکان پذیر نبوده و یا با کندی همراه است.

 

موضوع قطعی اینترنت کاربران شهرستان پاوه، طی دو هفته اخیر شدت بیشتری یافته و این درحالی است که کاربران در تماس با اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات و یا با شرکت مخابرات استان کرمانشاه، برای حل این مشکل راه به جایی نمی برند.

 

نوزدهم مهر ماه و در پی بروز اختلال در شبکه اینترنت شهرستان، شرکت مخابرات استان کرمانشاه در گفتگویی، دلیل قطعی و کندی اینترنت رامربوط به کابل برگردان و آپدیت کردن IT شرکت مخابراتاعلام کرد که تاکنون این مشکل در این شهرستان مرتغع نگردیده است.

 

با وجود این اختلال، کاربران شهرستان همچنان در دسترسی به برخی سایتها که قصد انجام ثبت نامی را داشته باشند، با مشکل مواجه می شوند.

 

چه بسا درآمد کسانی که از طریق اینترنت کسب می شود، قطعی های مکرر در این مدت، نه تنها باعث ضررو زیان به آن فرد می شود، بلکهحتی شرکت مخابرات هم بابت این قطعی ها، که مشترکان اینترنت به طور کامل از اینترنت خود استفاده نکرده است، خسارتی را پرداخت نمی کند.

 

یکی از مدیران کافی نت شهر پاوه در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: با به وجود آمدن قطعی اینترنت در پاوه، بسیاری از کاربران و مردم را که نیاز مبرم به خدمات آن دارند، درگیر خود کرده است .

 

یاسر خالدیزاد افزود: این در حالی است که مشکل قطعی اینترنت در پاوه که در دو هفته اخیر شدت گرفته و شهروندانی را هم که جهت هرگونه ثبت نام های اینترنتی به ما مراجعه می کنند، با مشکل مواجه ساخته است.

 

وی گفت: با آغاز ثبت نام های سرشماری نفوس و مسکن در سراسر کشور، در شهرستان پاوه که همان اوایل قطعی اینترنت را به صورت محدود داشتیم، ما روزانه به ثبت نام اینترنتی خانوارها اقدام می کردیم، به طوری که این شهرستان با آمار بالای ثبت نام ها، در صدر استان قرار داشت.

 

خالدی زاد افزود: با به وجود آمدن قطعی های مکرر در دو هفته اخیر ، باالطبع آمار ثبت نام سرشماری نیز در این شهرستان کاهش یافت و اکنون پس از گیلان غرب در رتبه دوم استان قرار داریم.

 

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم که مسئولان استان و شهرستان نیز، راه چاره ای را برای مرتفع نمودن این مشکل بیایند گفت: عملا به دنبال این وضعیت، ما نیز هیچ گونه درآمدی را که خدمات ما به شبکه جهانی اینترنت وابسته است، نداریم.

 

یکی دیگر از مسئولان خدمات کامپیوتری در پاوه نیز به خبرنگار ما با اظهار گلایه از شبکه مخابرات گفت: اگر مردم و شهروندان بخواهند که به ثبت نام های اینترنتی و یا دریافت هر گونه اطلاعاتی در زمینه های مختلف، بپردازند، با وجود این قطعی های مکرر با مشکل مواجه می شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد