عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

لزوم اجرای عدالت مالیاتی/در حق مالیات دهندگان کرمانشاه اجحاف نشود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295168|16:51 - 1395/08/01
نسخه چاپی
لزوم اجرای عدالت مالیاتی/در حق مالیات دهندگان کرمانشاه اجحاف نشود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین مالیاتی باید به گونه‌ای باشد تا در حق مالیات دهندگان استان کرمانشاه احجاف نشود.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از خبرگزاری مهر، شهاب نادری امروز شنبه در نشست با مسئولان و فعالان اقتصادی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قوانین مالیاتی باید به گونه‌ای باشد تا در حق مالیات دهندگان به ویژه در استان کرمانشاه اجحاف نشود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: بنده در امور مالیاتی تعصب دارم و همواره حامی سازمان مالیات بوده‌ام اما نماینده مردم نیز هستم.

 

نادری گفت: استان مرکزی با وجود این همه صنعت و جمعیت شاغل ۹۵ درصدی تنها ۵ درصد بیکار دارد اما استان کرمانشاه عکس این وضعیت را دارد.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس افزود: در پیش بینی مصوبه مالیاتی قرار بود در  تیرماه ۸۰ میلیارد  در استان ما جمع آوری شود.

 

نادری با بیان اینکه پرداخت مالیات حق است، گفت: در قانون برنامه پنجم ۸۷ هزار میلیارد مالیات مطرح شد که ۳۷ هزار میلیارد ان ارزش افزوده و ۵۰ هزار مالیات مستقیم بود.

 

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر لزوم اجرای عدالت مالیاتی بیان کرد: در سراسر کشور ۲۰۰۰ شرکت کاغذی داشتیم که رفتند.

 

نادری اظهار کرد: مالیات حق است اما باید توجه شود که از چه قشری باید گرفته شود. ۱۶۰ کشور دنیا در ارزش افزوده میدهند و پایین‌ترین آن ایران با نرخ ۹ درصد است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد