سرهنگ بهشتی خبر داد:

حل مشکل عدم پخش مسابقات فوتبال در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295163|22:55 - 1395/07/29
نسخه چاپی
حل مشکل عدم پخش مسابقات فوتبال در شهرستان پاوه
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: با پیگیری های سپاه ناحیه پاوه و با همکاری های مهندس رضا رحیمی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه این مشکل مرتفع گردیده است.

به گزارشهزار ماسوله، در حین پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا ۲۰۱۶،در نیمه ای از پخش این مسابقات بصورت زنده از شبکه سوم سیما، که جوانان این منطقه از مشاهده این مسابقات به صورت زنده محروم شدند، زمانی پخش این مسابقات، با مشکل مواجه شد که شبکه قطری 'BEIN'(الجزیره سابق) فهمید تلویزیون ایران بدون اجازه این شبکه رقابت های یورو 2016 را آن هم به صورت 'پخش ماهواره ای' استفاده می کند.

 

به دنبال آن صدا و سیمای ایران هم مجبور شد که از اول تیر ماه پخش ماهواره ای بازی ها را متوقف کند؛ و راه حل این کار را پخش از طریق ایستگاه های زمینی در نظر گرفت.

 

اما این اقدام هم به حال شهرهایی که از سیگنال رسانی زمینی محروم بودند، سودی نداشت و عملا این مشکل در شهرستان پاوه مرتفع نگردید و پخش مسابقات همچنان با مشکل مواجه بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این خصوص و عدم پخش مسابقات فوتبال از صدا و سیما اظهار داشت: بیش از حدود سه ماه شبکه سه سیما در شهرستان پاوه و در حین پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا ۲۰۱۶، سبب قطع و وصل هایی در شبکه می شد که امکان دیدن مسابقات فراهم نمی شد.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: با قطع شدن این شبکه و به جای آن در زمان بازی ها، برنامه های دیگری پخش می شد.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان به فوتبال در این شهرستان هم دوست دارند که به تماشای این مسابقات بنشینند گفت: اکنون با پیگیری های سپاه ناحیه پاوه و بنا به خواست عمومی مردم و بسیجیان عزیز و با همکاری های مهندس رضا رحیمی مدیر کل محترم صدا و سیمای استان کرمانشاه این مشکل مرتفع گردیده است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: جا دارد که از همکاری های مهندس رحیمی که در رفع این مشکل همت گماشتند و همچنین رئیس مخابرات شهرستان پاوه آقای شیلانان تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد