مدیر بیمارستان قدس پاوه

با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد خواهد شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295134|17:42 - 1395/07/25
نسخه چاپی
با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد خواهد شد
مدیر بیمارستان قدس پاوه گفت: با عوامل زایشگاه که در ارتباط با سقط جنین مادر باردار بی توجهی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، غلامرضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح موضوع سقط جنین چهار ماهه خانم باردار ساکن پاوه افزود: نامبرده ساعت 8 صبح به مرکز بهداشتی درمانی شماره یک پاوه مراجعه و پس از معاینه توسط مامای این مرکز و تشخیص ماما به مورد تهدید بودن سقط جنین، وی را به بیمارستان معرفی می کند.

 


مدیر بیمارستان قدس پاوه گفت: در مرجله اول مراجعه این خانم باردار برای او آزمایش و سونو گرافی تجویز می شود که آزمایش را انجام داده و مسوول پذیرش سونوگرافی به او نوبت روز بعد را می دهد و این خانم باردار هم بعد از تحویل آزمایش توسط عوامل شیفت صبح زایشگاه ترخیص و راهی منزل می شود.

 


وی اضافه کرد: نامبرده بعد از حضور در منزل دوباره احساس درد شدید دارد و دوباره بعدازظهر به بیمارستان مراجعه می کند که باز هم توسط عوامل شیفت عصر زایشگاه راهی منزل می شود و در منزل سقط جنین می کند.

 


عزیزی بابیان اینکه نوزاد چهار ماهه این خانم قطعا در تهدید سقط بوده و اگر در بیمارستان هم بستری می شد بازهم سقط می کرد گفت: عوامل و پرسنل زایشگاه چه شیفت صبح و چه شیفت عصر و شب به دلایلی کاملا مقصرند، چرا که ابتدا باید به محض مراجعه این خانم بلافاصله برای او پرونده تشکیل می شد که این کار صورت نگرفته است.

 


مدیر بیمارستان قدس پاوه در ادامه سخنان خود گفت: شیفت عصر و شب بیمارستان هم باید به محض مراجعه دوباره این خانم او را بستری می کردند که نکردند و مورد بعدی اینکه باید در همان روز و در بدو ورود سونوگرافی او به صورت اورژانسی انجام می شد که این هم انجام نشده است.

 


عزیزی با بیان اینکه خود و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از خانواده این خانم رسما عذر خواهی کرده اند تصریح کرد با مدیر شبکه نشستی برگزار شده و موضوع به طور کامل تشریح شده است و تا فردا با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد جدی و قانونی خواهد شد و باید پاسخگوی این تقصیر بزرگ خود باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد