خانم ژینو رستمی فوتبالیست شهرستان با قراردادی یکساله به تیم استقلال تهران پیوست/ مصاحبه خواندنی با این بانوی ورزشکار

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295079|19:48 - 1395/07/19
نسخه چاپی
 خانم ژینو رستمی فوتبالیست شهرستان با قراردادی یکساله به تیم استقلال تهران پیوست/ مصاحبه خواندنی با این بانوی ورزشکار
خانم ژینو رستمی فوتبالست ارزنده و با اخلاق شهرستان پاوه با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال تهران پیوست و در اولین مسابقه این تیم در مقابل حریف اصفهانی حضور یافت.

به گزارشهزار ماسوله، خانم ژینو رستمی فوتبالست ارزنده و با اخلاق شهرستان پاوه با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال تهران پیوست و در اولین مسابقه این تیم  در مقابل حریف اصفهانی حضور یافت.

 

در این باره مصاحبه ای از ایشان در ذیل خواهد آمد:

 

لطفا خودتان را معرفی فرمایید-  به نام خدا  ژینو رستمی هستم فرزند مرتضی رستمی ساکن و مقیم روستای نسمه و دانش آموز سال سوم رشته تربیت بدنی هنرستان استقلال پاوه.

ورزش فوتبال را از چه سالی  شروع نمودید: از سال 1390 و با حضور سرکار خانم تهمینه صیدی  در پاوه فوتسال را شروع نمودم . در سال 1392 با حضور در تیم فوتیال روانسر با مربیگری خانم صیدی برای اولین بار در مسابقات استانی حضور یافتم. در مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاههای کشور در سال 92-93در مشهد در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه موفق به کسب مقام اول این مسابقات شدیم. در فستیوال مدارس فوتبال استان کرمانشاه در سال 1394 بعنوان فنی ترین فوتبالیست انتخاب شدم . در همان سال و در مسابقات قهرمانی کشور بعنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم . در سال 1395 بعنوان کاپیتان تیم پاوه در مسابقات قهرمانی استان حضور یافتیم و با تیم پاوه قهرمان این مسابقات شدیم .

 

از شهریور ماه 1395 برای اولین بار به اردوی تیم ملی بانوان زیر 19سال جمهوری اسلامی ایران دعوت شدم و طی سه دوره متوالی در اردوهای این تیم حضور یافتم .

و سرانجام عقد قرارداد با تیم استقلال. بله در جریان همین اردوها بود که توانستم نظر مساعد مربیان تیم استقلال را که از اعضای تیم ملی نیز بودند جلب نموده و سرانجام در تاریخ 95/7/12 موفق به عقد قرارداد با این تیم بشوم.

 

ظاهرا بعد از عقد قرارداد در اولین مسابقه نیز حضور یافتید: بله در مسابقه تیم استقلال با نماینده اصفهان که در تاریخ 95/7/16برگزار شددر نیمه دوم وارد زمین شدم.

 

در مورد لیگ برتر بانوان توضیحاتی بفرمایید: مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان ایران با حضور 12تیم برگزار میشود . هفته دوم این مسابقات به پایان رسیده است و هم اکنون تیم ما از دو مسابقه خود دارای 3امتیاز است.

 

عامل پیشرفت  و موفقیت شما :  خداوند بزرگ را به خاطر تمامی نعماتی که به ما ارزانی فرموده اند سپاسگذاری میکنم . در راس این نعمات و عامل اصلی موفقیتم در تمامی مراحل زندگی داشتن پدری خوب و زحمتکش و مادری دلسوز و فداکار می باشد. این دو بزرگوار با نهایت دلسوزی و تحمل سختیهای فراوان زمینه موفقیت مرا هموار نمودند همچنین از سرکار خانم تهمینه صیدی مربی توانمند که در چند سال اخیر زحماتی فراوانی برای اینجانب متقبل شده اند نیز کمال تشکر را دارم و از خانم ها مهناز صادقی مربی تیم بانوان استان و نایب رییس هیئت فوتبال استان و خانم مهناز شقاقی مربی تیم ملی زیر 19سال کشور نیز کمال تقدیر و تشکر رادارم.

چه توصیه ای برای بانوان ورزشکار هم سن و سال خود دارید: قبل از هر چیز برای همه بانوان عزیز آرزوی موفقیت هرچه بیشتر در تمامی مراحل زندگی را دارم - توصیه من به ورزشکاران عزیز این است که با هر شکستی از ورزش دلسرد نشوند. موفقیتی شیرین است که با تحمل مشقت و سختی زیاد حاصل شود اخلاق را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند زیرا اخلاق اولین اصل پیشرفت در زندگی می باشد .

 

و چه توصیه ای به خانواده های ورزشکاران : بدون شک خانواده عامل اصلی پیشرفت در تمامی مراحل زندگی می باشد و بدون حمایت خانواده هیچ پیشرفتی خاصل نمی شود . من بعنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش شهرستان از خانواده های محترم خواهش میکنم با حمایت همه جانبه زمینه موفقیت فرزندانشان را مهیا نمایند و از ورزشکاران عزیز نیز میخواهم با رعایت اخلاق حسنه زمینه حمایت خانواده های خود را فراهم نمایند.

 

و حرف پایانی:  از مسئولین اجرایی و دستگاههای دولتی شهرستان میخواهم با حمایت از فرزندان این شهر زمینه موفقیت هر چه بیشتر آنها را فراهم نمایند چرا که بدون داشتن پشتوانه امکان پیشرفت خیلی سخت میشود. در پایان و بار دیگر از کلیه زحماتی که پدر و مادرم متحمل شده اند کمال تقدیر و تشکر رادارم زیرا که تا اکنون کلیه هزینه های پیشرفت این جانب را خانواده متحمل شده اند و هیچ کسی پشتیبانی مالی از این جانب نداشته است .

 

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه ضمن تشکر از خانم ژینو رستمی و خانواده بزرگوار ایشان بخاطر حضور در اداره ورزش و جوانان و اجازه انجام این مصاحبه - برای این بانوی ورزشکار با اخلاق آرزوی موفقیت هر چه بیشتر رادارد   /             تاریخ 95/7/19

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد