فرماندار پاوه خبر داد:

مرز کوله بری پاوه هم اکنون باز است/وارد کردن 63 قلم کالایی که تولید داخلی ندارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295047|01:32 - 1395/07/14
نسخه چاپی
مرز کوله بری پاوه هم اکنون باز است/وارد کردن 63 قلم کالایی که تولید داخلی ندارند
فرماندار شهرستان پاوه گفت: با بسته شدن مرز کوله بری و با بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که 63 قلم کالا را که تولید داخلی و یا مشابهه آن در داخل ندارند را از مرز کوله بری پاوه وارد نماییم.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص وضعیت مرز کوله بری شهرستان پاوه اظهار داشت: هم اکنون مرز کوله بری پاوه باز و برخی از اقلام و کالاهایی که تولید داخلی ندارند، وارد شهرستان می شوند.

 

پرویز ایده پور افزود: تاکنون که اقلام و کالاهایی که از مرز کوله بری وارد شهرستان می شدند به جهت آنکه آن کالاها در کارخانه های داخلی تولید می شدند، به اقتصاد کشور ضربه وارد می کرد.

 

وی گفت: دولت هم در راستای جلوگیری از تعطیل شدن کارخانه های داخلی اعلام کرد که واردات کالاهایی که در داخل تولید و یا مشابه آن که در داخل وجود داشته باشد، ممنوع خواهند بود.

 

وی ادامه داد: در پی آن با بسته شدن مرز کوله بری و با بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که 63 قلم کالا را که تولید داخلی و یا مشابهه آن در داخل ندارند را وارد نماییم.

 

ایده پور افزود: الان حدود یک هفته است که مرز کوله بری با تاییدیه 63 قلم از استانداری کرمانشاه ، باز و این کالاها وارد شهرستان می شوند.

 

وی در پایان با بیان اینکه استقبال خوبی هم در این خصوص شده است گفت: در بازارهای نوسود قبلا جنس وارده در شهرستان های اطراف به فروش می رسید اما اکنون اقلام وارده ، تنها در پاوه به فروش خواهند رفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد