مانور نجات غریق با مشارکت هلال احمر پاوه و HSE سد داریان برگزار شد+تصاویر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295045|18:29 - 1395/07/13
نسخه چاپی
مانور نجات غریق با مشارکت هلال احمر پاوه و HSE   سد داریان برگزار شد+تصاویر
مانور مشترک جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه و پروژه سد و نیروگاه داریان با محوریت نجات غریق برگزار شد .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما هدف از اجرای این مانور را ارتقای توان عملیاتی و ارزیابی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و واحد ایمنی HSE   سد داریان و تعامل بیشتر دو دستگاه عنوان کرد .

 

 

سید مسعود حسینی افزود: در این مانور 12 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر و یک تیم چهار نفره از غواصان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به همراه 10 نفر از کارشناسان سد داریان حضور داشتند.

 


جهانگیر پورحسن معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ضمن حضور در محل اجرای مانور نیز گفت: جمعیت هلال احمر در 8 رشته تخصصی اقدام به آموزش نجاتگران می نماید و در این زمینه تجهیزات مورد نیاز شعب استان را تأمین خواهد کرد .

 


در ادامه این مانور مهندس افشار دبیر کمیته HSE  سد داریان و مهندس نودهی کارشناس HSE  دستگاه نظارت مهاب قدس  ضمن اشاره به حوادث احتمالی در آینده و تلفات قبلی در مراحل اجرا و ساخت سد و نیروگاه و همچنین اهداف برگزاری این مانور از حضور موثر هلال احمر و آتش نشانی نودشه تقدیر و تشکر نمود.

 


در این مانور مراحل مختلف عملیات رهاسازی و نجات در تصادفات جاده ای ، مهار آتش سوزی و عملیات نجات غریق در دریاچه سد داریان با حضور غواصان ، نجاتگران ، آتش نشانان و سایر کارکنان  برگزار شد .

 


در پایان این مانور پورحسن و مهندس افشار ضمن تقدیر از عوامل اجرایی مانور از نحوه اجرای آن ابراز رضایت نمودند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد