نادری خبر د اد:

تشکیل کمیته‌ ویژه برای تدوین گزارش FATF در کمیسیون اقتصادی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295040|22:41 - 1395/07/12
نسخه چاپی
تشکیل کمیته‌ ویژه برای تدوین گزارش FATF در کمیسیون اقتصادی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات گزارش کمیسیون متبوع خود درباره FATF خبر داد و گفت: کمیته‌ای برای تدوین گزارش FATF در کمیسیون اقتصادی تشکیل شده است. 

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از افکار نیوزشهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به جلسه امروز دوشنبه (12مهر) کمیسیون متبوع خود، گفت: در این جلسه کمیته‌ای برای تکمیل گزارش FATF تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه در این کمیته که شاکله اصلی این گزارش را تدوین می‌کند،جمعی از نمایندگان عضو هستند، ادامه داد: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره FATF در 6 بخش تدوین می‌شود، شامل، مقدمه، پیشنهادات، دلایل لزوم عضویت در FATF، نقاط ضعف قرارداد ایران با FATF ، فرصت‌ها و تهدیدات پیوستن به این پیمان و توضیحات تفصیلی در خصوص 41 بند مورد توافق ایران می‌شود.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلیات گزارش کمیسیون درباره پیوستن ایران به FATFدر جلسه امروز تصویب شد، اظهار کرد: در تدوین گزارش FATF  نظرات بخشهای مختلف کشور من جمله بانکها،‌ وزارت اطلاعات، مرکز پژوهشها  و سایر بخش‌های مرتبط در حال جمع آوری است و در نهایت به تفصیل، تدوین و تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به زمان ارائه این گزارش به هیئت رئیسه مجلس گفت: تلاش می‌شود تا 2 هفته آینده این گزارش تدوین و در اختیار هیئت رئیسه مجلس گذاشته شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد