"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

پیام تشکر خانواده داغدار یوسفی در باینگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295020|20:32 - 1395/07/07
نسخه چاپی
پیام تشکر خانواده داغدار یوسفی در باینگان
هر آنچه خداوند بزرگ مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان ¬تفسیر آن نیست. و بر آنچه که حکمت متعالی او تعلق می¬گیرد هیچ کس را توان تعبیر و تعدیل نمی¬باشد لذا بر آنچه که می-دهد شاکریم و بر نداده¬هایش صبر می¬کنیم. چه سخت است باور بودنش و قبول ندیدنش.

به گزارشهزار ماسوله، هر آنچه خداوند بزرگ مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان ­تفسیر آن نیست. و بر آنچه که حکمت متعالی او تعلق می­گیرد هیچ کس را توان تعبیر و تعدیل نمی­باشد لذا بر آنچه که می­دهد شاکریم و بر نداده­هایش صبر می­کنیم. چه سخت است باور بودنش و قبول ندیدنش.

 

گلچین روزگار عجب با سلیقه است     می چیند آن گلی که به عالم نمونه است

 هرگل  که  می دهد به  چمن صفا    گلچین روزگـارامـانش نمی دهد



"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"  

 

اینک که دست طبیعت بهار زندگی ما را به برگریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد ما را به دیار باقی برد و همه را در ماتم و سکوت ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از مردم شریف کرمانشاه و اورامانات (شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی، بخش­های نوسود، نودشه و باینگان)، همه عزیزان، سروران، آشنایان، اقوام و تمامی مسولین ادارات، نهادها و ارگان ها، نیروهای نظامی وانتظامی، امامان جمعه و جماعت خصوصاً جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه و حاج خلیفه علی حیدری، که از نقاط دور و نزدیک با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن سفر کرده شرکت نموده و یا با تلفن و ارسال پیام تسلیت، بازماندگان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند و در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و همچنین نظر به اینکه به علت تألمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران قادر به قدردانی حضوری و تلفنی نشده­ایم یک بار دیگر دست همه عزیزان را می­فشاریم و دست به دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می­کنیم و سلامتی و بهروزی شما را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

 

از طرف خانواده داغدار یوسفیو سایر بستگان     

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد