تجلیل انجمن پشتیوان از والیبالیست های نوجوان دختر شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295017|16:39 - 1395/07/07
نسخه چاپی
تجلیل انجمن پشتیوان از والیبالیست های نوجوان دختر شهرستان پاوه
اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان) در محل تمرینات تیم والیبال نوجوانان دختر شهرستان که در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر سنندج در قالب تیم کرمانشاه به مقام سوم رسیده بودند، تجلیل به عمل آورد.

به گزارشهزار ماسوله، روز دوشنبه مورخه 95/7/5 اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان) در محل تمرینات تیم والیبال نوجوانان دختر شهرستان که در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر سنندج در قالب تیم کرمانشاه به مقام سوم رسیده بودند، از 5 تن از این آینده داران نوجوان و2تن از مربیان پر تلاش وشایسته این رشته ورزشی تجلیل نمودند .

 

در این دیدار اعضای انجمن از خدمات ودلسوزی وتلاش مربیان ارزنده خانم ها ،محمدی و سردیارانی تجلیل نموده وبیان داشتند که با پیگیری و توان بسیار بالای این مربیان حرکت و پویایی قابل قبولی در والیبال بانوان بوجود آمده ونوید آینده ای روشن وپر افتخار را رقم خواهند زد و امیدواریم شاهد اعتلای این ورزش با پتانسیل های خوب در بین ورزشکاران مستعد باشیم .

 

در پایان از دومربی این رشته ورزشی، خانم ها فردیا محمدی وسمیره سردیارانی و5تن از بازیکنان تیم اعزامی به قهرمانی کشور بنام های هاله ولدبیگی.شکیبا امینی ،کوثر رسولی، آیدا یوسفی و آرینااحمدی با اهدا لوح جوایزی نقدی تجلیل نمودند.

 

ودر پایان خانم محمدی نیز ضمن تقدیر از حضور انجمن پشتیوان از روند تمرینات و نحوه حضور در مسابقات ومشکلات این تیم ازجمله نداشتن هزینه اعزام وحمایت مالی از تیم، مطالبی بیان نموده وخواستار توجه وهمکاری مسولین با این تیم پر انگیزه ومستعد شدند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد