معاون فرماندار پاوه:

مدیران ادارات شهرستان باید اراده لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295015|15:39 - 1395/07/07
نسخه چاپی
مدیران ادارات شهرستان باید اراده لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند
معاون فرماندار پاوه با تأکید بر رفع مشکلات مردم گفت: مدیران ادارات شهرستان باید اراده لازم را برای حل مشکلات مردم در حوزه کاری خویش داشته باشند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، سید نجیب میرانی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی به منظور رفع مشکلات اجرایی پروژه های پاوه با بیان اینکه دغدغه اصلی و اراده دولت تدبیر و امید بر رفع مشکلات مردم بدون کاغذ بازی اداری است، افزود: مدیران شهرستان نباید فقط به عنوان مجری ادارات کل عمل کنند.

 


وی با تأکید بر این موضوع که مدیر باید دارای اراده، ابتکار و خلاقیت باشد تا بتواند مشکلات حوزه کاری خویش را مرتفع کند، افزود: مدیران شهرستان اگر فقط در انتظار صدور فرمان از ادارات کل باشند هیچ گره ای از مشکلات مردم حل نخواهد شد.

 


در این نشست مقرر شد اداره راه و شهرسازی نسبت به ادامه و اتمام پروژه تعریض و بهسازی جاده اصلی پاوه به روانسر در محور روستای دره بیان و جدول گذاری و بهسازی ورودی شهر پاوه از محور روستای دوریسان، آب و فاضلاب شهری نسبت به اجرا و تکمیل خط انتقال آب روستای چورژی، اجرای شبکه فاضلاب روستای دره بیان و رفع مشکل شبکه آب شرب محله سی ان جی و شهرداری پاوه نسبت به رفع مشکل آب گرفتگی خیابان تکیه اقدام کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد