جانشین بسیج پیشکسوتان کشور:

امروز داعش همان نقش گروهک های معاند را بازی می کند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295011|22:08 - 1395/07/06
نسخه چاپی
امروز داعش همان نقش گروهک های معاند را بازی می کند
وی با بیان اینکه اکنون داعش نیز نقش همان گروهک ها را در دوران اوایل انقلاب دارند افزود: ما افتخار می کنیم که همواره نوکر اسلام و کشور خود بوده و هستیم.

به گزارشهزار ماسوله،  سردار رضا افروز روز سه شنبه در یادواره شهیدان با عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله» که در مسجد حاج علی باباخاص پاوه و با حضور امام جمعه پاوه و برخی از مسئولین شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برقراری امنیت و ارائه خدمات چندین ساله پس از انقلاب که که ما امروز در شهرستان پاوه می بینیم، ناشی از خون پاک شهدا است.

 

جانشین رییس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کشور افزود: این دلاورمدانی که از اسلام، مملکت و شرف ملی و نظام دفاع کردند و خودشان را فدا کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

 

وی گفت: پاسداران و رزمندگان در اوایل انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی فداکارانه رزمیدند و این در حالی بود که گروهکهای مخالف ، رزمندگان را خود فروش و نوکر عنوان می کردند.

 

وی با بیان اینکه اکنون داعش نیز نقش همان گروهک ها را در دوران اوایل انقلاب دارند افزود: ما افتخار می کنیم که همواره نوکر اسلام و کشور خود بوده و هستیم ، اما باید این گروهک ها بدانند که مزدور و ابزار دست صهیونیست ها، استکبار و آل سعود هستند.

 

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نیز؛ هدف از برگزاری این یادواره ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یاد خانواده های معزز آنان عنوان کرد.

 

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: این طرح برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در درب منزل شهدا و یادآوری این مهم برگزار می شود که ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.

 

حاج علی باباخاص نیز در ابتدای مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از مهمانان و بانیان برگزاری مراسم یادواره شهدا با عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله» تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد