فرماندار پاوه:

شهدا، نه تنها آبروی محله هستند بلکه آبروی جهان نیز می باشند/ راه شهدا بسته نشده است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295006|23:23 - 1395/07/04
نسخه چاپی
شهدا، نه تنها آبروی محله هستند بلکه آبروی جهان نیز می باشند/ راه شهدا بسته نشده است
فرماندار پاوه گفت: شهیدان نه فقط آبروی محله، شهر و کشورمان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و پاسداشت شهدا و تکریم خانواده های معزز آنها وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در یادواره شهدای آبروی کوچه ما افتخار محله ما ، که با حضور برخی از مسئولین در روستای چورژی برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای خانواده  اظهار داشت: در سال 1357 با وقوع انقلاب ، برخی از یاران امام پس از مدتی علیه نظام ایستادند و برخی نیز همراه و یاور امام باقی ماندند و در راه این مملکت خاک شدند.

 

پرویز ایده پور افزود: با وجود آنکه برخی از گروههای داخلی در زمان وقوع انقلاب در فکر منافع شخصی خود گام بر می داشتند و پس از مدتی که علیه نظام ایستادند امروز این یادواره ها و برگزاری آبروی محله در گرامی داشت یاد و خاطره آن شهیدانی که ایتادند و همراه نظام ماندند ،بسی جای تقدیر و تشکر را دارد.

 

وی این جایگاه نظام در سطح دنیا و وجود امنیت مرهون خون پاک شهدا است گفت: ما به هر شکلی مدیون شهدا هستیم و رزومه گفتن همه جای انقلاب ،امروز لازم و ضروری است.

 

وی ادامه داد: مگر می شود که امروز از انرژی هسته ای صحبت کرد اما از شهدا نام نبرد و مگر می شود از امنیت صحبت کرد و از خانواده شهدا نگفت، در هر حال با از خودگذشتگی های شهدا بود که این همه خدمات اکنون برای ما فراهم شده است.

 

وی تصریح کرد: امروز اگر نظام در جهان احترام دارد باید گوشه چشمی به شهدا هم داشته باشیم و این عظمت هم تماما از شهیدان است.

 

وی گفت: شهیدان نه فقط آبروی محله، شهر و کشورمان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و پاسداشت شهدا و تکریم خانواده های معزز آنها وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.

 

وی افزود: این شهدا نه تنها آبروی محله هستند بلکه آبروی جهان هستند.

 

ایده پور با بیان اینکه هنوز راه شهدا در این کشور بسته نشده است و شهادت در این کشور ادامه دارد گفت: امروز سرداران و پاسداران ما با تجربه 30 سال نظامی گری در جبهه مبارزه با تکفیر شهید می شوند.

 

وی در پایان گفت: ما مفتخریم که امروز به عنوان خدمتگزار از نظام و ارزش های نظام دفاع کنیم و ان شاالله این راه با آبرو در دنیا ادامه خواهد داشت .

 

فرماندار پاوه ما نقطه قوت انقلاب را وحدت فرماندهی و رهبری می دانیم افزود: بزرگترین و موثرترین نقطه قوت انقلاب اسلامی در مقابل نهضت های اسلامی در طول این 35 سال ، رهبری بوده است.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و صبر و تحمل خانواه های معزز آنها می باشد.

 

سرهنگ بهشتی راد هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از خانواده های معظم شهیدان عنوان کرد.

 

وی گفت: در این مراسم که تحت عنوان کوچه و افتخار محله می باشد مراسم را در درب منازل شهیدان برگزار می کنیم تا به این عزیزان بگوییم که هیچ گاه خون شهیدان و صبر و تحمل و فداکاری خانواده های معزز آنها را فراموش نخواهیم کرد.


وی گفت: با اجرای این برنامه اعلام می کنیم که همواره تداوم دهنده راه شهیدان و امام شهیدان هستیم و خواهیم بود و ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و فداکاری خانواده های عزیز آنهاست.

 

در پایان این مراسم نیز فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و برخی از مسئولین از این خانواده شهدا که در راه انقلاب سه فرزند آن شهید شدند، تجلیل و بازدید به عمل آمد.

 

با تشکر از آقای هادی زامیاد در ارسال تصاویر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد