نادری مطرح کرد:

حمایت فراکسیون بازار سرمایه مجلس از تقویت بورس/ پیش بینی رونق بورس در فصل برگ ریزان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294995|19:59 - 1395/07/03
نسخه چاپی
حمایت فراکسیون بازار سرمایه مجلس از تقویت بورس/ پیش بینی رونق بورس در فصل برگ ریزان
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:باتوجه به فراهم شدن امکان حضور شرکت های تعاونی سهامی عام در بورس و برنامه های مدیر جدید سازمان بورس و همچنین فضای پسابرجام پیش بینی می شود در فصل پاییز وضیت بازار بورس ارتقا یابد.

به گزارشهزار ماسوله،شهاب نادری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نامطلوب بورس در شهریورماه،گفت: بازار بورس کشور عملکرد مطلوبی ندارد،این درحالی است که برای بهبود وضعیت اقتصادی باید در عملکرد بازار سرمایه تحول ایجاد شود و وضعیت موجود ارتقا یابد.  

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم تقویت بخش تولید،ادامه داد:بخشی از افت شاخص بورس در شهریورماه طبیعی است به دلیل اینکه در شهریورماه معمولا سال مالی بخش قابل توجهی از کارگزاری ها پایان می یابد.

 

این نماینده مردم درمجلس دهم،افزود:با پایان سال مالی بخش قابل توجهی از کارگزاری ها و همچنین تسویه اعتبارات مشتریان ،شرایط برای عرضه بیشتر فراهم می شود و این موضوع در افت شاخص بورس موثر است.

 

فراکسیون بازار سرمایه تشکیل می شود/حمایت مجلس از تقویت بازاربورس

 

نادری،افزود:اگر شرایط بخش تولید بهبود یابد زمینه جذب نقدینگی ها به بورس فراهم می شود و نباید فراموش کرد یکی از راهکارهای مهم برای جلوگیری از رونق بازار دلالی تقویت بورس کشور است.  

 

وی،ادامه داد:باتوجه به فراهم شدن امکان حضور شرکت های تعاونی سهامی عام در بورس و برنامه های مدیرجدید سازمان بورس و همچنین فضای پسابرجام،پیش بینی می شود در فصل پاییز وضیت بازار بورس ارتقا یابد.

 

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:مجلس از تقویت بازاربورس حمایت می کند ودراین راستا فراکسیون بازار سرمایه تشکیل شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد