سرهنگ بهشتی راد:

جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294993|00:40 - 1395/07/03
نسخه چاپی
جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: امنیت کنونی ما مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: اگر این همت رزمندگان و هدایت مقام معظم رهبری نبود الان معلوم نبود کشور ما در چه وضعیتی قرار داشت اما با رشادت های این مردم بود که امروز به اقتدار رسیده ایم.

 

وی گفت: امروزه هجمه های دشمن در مقابل مقاومت و دفاع ما در حوزه های بیشتری و با هزینه های بالاتری همراه شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون هم با رشادت های این مردم، کاملا موفق عمل کرده ایم گفت: امروزه در مقابل دشمنان مردم ما جهاد اصغر را از دست نداده اند و بلکه در رویارویی با عرصه های دیگر نیز، جهاد اکبر بر ما باز شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن در فکر تسلط و نفوذ جریانی در ارکان مختلف نظام و مردم است تصریح کرد: اولین شرط پیروزی در جهاد اکبر، عدم تابعیت از دشمن است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: در در درجه اول برای رسیدن به جهاد کبیر، قوی تر کردن دشمن شناسی و شناخت دشمنان است ، تا جایی که اگر ما مکر دشمنان و راههای نفوذ به فکرهای جوانان ما شناخته شود و قدرت بصیرت و روشن بینی ما بالا باشد، دشمن بر ما نمی تواند غلبه نماید.

 

وی خاطر نشان ساخت:جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است.

 

سرهنگ بهشتی پیش زمینه های جهاد کبیر را خود سازی، تزکیه نفس ، جهاد اصغر و تقویت آن دانست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انغقاد قرارداد FATF  گفت: نگاه اشرافی معظم له و رهنمود های ایشان باعث شد که مانع از انعقاد قرارداد FATF که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در کشور می شد، شود.

 

وی افزود: انعقاد قرارداد با FATF ، برای صنایع نظامی و برخی از فعالیت‌های ملی ، مشکلاتی را ایجاد می‌ کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پایان گفت: یکی از مهمترین پیامدهای این قرارداد که از اهداف اساسی کشورهای عضو این قرارداد می باشد، خارج کردن اقتصاد مقاومتی از چرخه اقتصاد کشور است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد