یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294991|18:26 - 1395/07/02
نسخه چاپی
یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی پاوه برگزار شد
یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی حوزه شهید حاتمی پاوه با حضور بسیجیان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی حوزه شهید حاتمی پاوه با حضور فرمانده سپاه ناحیه پاوه، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره محیط زیست ، رئیس شوای اسلامی پاوه و برخی از بسیجیان در محل اداره محیط زیست پاوه برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی ناشی از رشادت های ایثارگران و خون پاک شهدا است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: در دوران دفاع مقدس بود که پاوه عملا به دو گروه حزب منحله دمکرات و سپاه تقسیم شده بود و تمامیت ارضی کشور را زیر سوال می برد،و به دنبال آن مجاهدت های همین مردم باعث شد که امروز به این حد اعلی امنیت و اقتدار رسیده ایم.

 

وی گفت: دوران دفاع مقدس ، نمادی از مقاومت ، مجاهدت ،ایثار و از خود گذشتگی ، روح بلند و تمام خصوصیات های ناب انسانی است که ملت ایران برای خود رقم زدند.

 

وی ادامه داد: مایه مباهات است که امروز نظام و مملکت ما در جهان تصمیم گیرنده است و این بخاطر همین مجاهدت ها و از خود گذشتگی های شهدای ما است.

 

وی با بیان اینکه باید همواره منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه کار خود قرار دهیم گفت: نگاه اشرافی معظم له و رهنمود های ایشان باعث شد که مانع از انعقاد قرارداد FATF که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در کشور می شد، شود.

 

وی افزود: انعقاد قرارداد با FATF ، برای صنایع نظامی و برخی از فعالیت‌های ملی ، مشکلاتی را ایجاد می‌ کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: یکی از مهمترین پیامدهای این قرارداد که از اهداف اساسی کشورهای عضو این قرارداد می باشد، خروج اقتصاد مقاومتی را از چرخه اقتصاد کشور خواهان بودند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر با بیان اینکه معظم له جهاد کبیر را بر ما وارد کرده است گفت: جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و عدم تبعیت از طاغوت و دشمن است.

 

وی در پایان پیش زمینه های جهاد کبیر را خود سازی، تزکیه نفس ، جهاد اصغر و تقویت آن دانست.

 

فرمانده پایگاه شهید سلیمی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس یادآور 8 سال حماسه و ایثار دلاورمردان و شهیدان عرصه جهاد، جانبازان و حریت آزادگان را به فرماندهی کل قوا و تمامی ملت تبریک عرض می کنیم.

 

آزاد حسیتی افزود: به همین مناسب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ما امروز یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی را برگزار کردیم .

 

وی گفت: بر ماست که با برگزاری این مراسم، یاد و خاطره شهدایی که با جانفشانی و از خود گذشتگی هدیه امنیت کامل را به ما ارزانی کردند را گرامی بداریم.

 

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه امام و شهدا است که هر چه در این راه تلاش کنیم باز هم کم است.

 

وی ادامه داد: پدران و براداران ما در پاسداری از این مرز و بوم و در سنگرهای دفاع مقدس از هیچ تلاشی دریغ نکردند، و اکنون با تغییر سنگرهای دفاع مقدس و هجمه های فرهنگی، جوانان ما نیز باید در دفاع از این مملکت، در مسیر خواسته ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.

 

عضو شورای شهر پاوه در پایان گفت: اگر امروز با امنیت کامل در این مملکت زندگی می کنیم، از خون پاک و فداکاری شهدا و پایداری دلیران وطن است که امروز ما پاوه و اطراف پاوه را داریم.

 

در ادامه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایثار، رشادت و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ارائه سخنانی پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد