مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهید حاتمی پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294965|11:03 - 1395/06/26
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهید حاتمی پاوه برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهید حاتمی پاوه در مسجد حضرت عبدالله با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهید حاتمی پاوه در مسجد حضرت عبدالله با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به عدم توانایی و برقراری امنیت در مناسک حج توسط آل سعود اظهار داشت: عربستان در چند سال گذشته ثابت کرد که توانایی برگزاری مناسک حج را ندارد.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: حداکثر حجاجی که هر ساله به عربستان خواهند رفت، عده ای عهده دار مدیریت و برقراری امنیت هستند که متاسفانه ، سال گذشته این عدم توانایی برای همه آشکار شد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته در حادثه منا هزاران نفر از مسلمانان چه شیعه و چه سنی شهید شدند ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی  مراسم اربعین حسینی با حدود 20 میلیون نفر،و حتی زمانی که کشور عراق در دست داعش بود را اداره کرد .

 

وی خاطر نشان ساخت: آنچه که باعث موفقیت نظام گردیده است، حضور رزمندگان و شهیدان در عمق جبهه های 8 سال دفاع مقدس به جهت دفاع از ملت بوده است و اکنون نیز پس از گذشت سالیان متمادی، ما نیز به عنوان خدمتگزار مردم هستیم.

 

سرهنگ بهشتی راد گفت: اکنون نیز پاسداران با ارائه خدمات خود به مردم عزیز، و تقبل زحمات نقش آفرینی می کنند.

 

وی افزود: با خدمات این پاسداران و نقش خادم بودن آن ها برای مردم است که موفقیت هایی در پی آن حاصل می گردد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: به جهت آنکه ما خود را خادم مردم عزیز می دانیم، برنامه هایی را خارج از برنامه های ابلاغی سپاه، و در راستای خدمت به مردم ارائه خواهیم داد.

 

سرهنگ بهشتی راد در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرگرد جهانشاه کرمی طی حکمی سروان علی ذالفقاری را به سمت فرمانده حوزه بسیج شهری شهید حاتمی پاوه منصوب کرد.

 

گفتنی است طی حکمی سرگرد جهانشاه کرمی به عنوان جانشین سپاه ناحیه جوانرود منصوب شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد