مراسم بزرگداشت روز بهورز در پاوه برگزار شد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294963|19:46 - 1395/06/25
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت روز بهورز در پاوه برگزار شد+تصاویر
مراسم بزرگداشت روز بهورز در شهرستان پاوه در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور معاون فرماندار، سرپرست و بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم بزرگداشت روز بهورز در شهرستان پاوه در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور معاون فرماندار،سرپرست و بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه برگزار گردید.

 

در این مراسم پس از خوش امدگویی و عرض تبریک جناب آقای حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معاون فرماندار جناب آقای میرانی در سخنانی ضمن ارج نهادن به خدمات بهورز و تشریح نقش بی بدیل آنها در ارتقای شاخص های  سلامت و عمران حوزه روستایی خواستار مشارکت فعال آنان در انجام سرشماری عمومی پیش رو در مهرماه 95 شدند.

 

در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات بهورزان قدردانی گردید.

 

گفتنی است 12 شهریور هر سال به پاس بزرگداشت خدمات و تلاش ، تلاشگران خط مقدم شبکه های بهداشت و درمان کشور روز بهورز نامیده می شود.

 

راهبرد اصلی طرح بهورزی تربیت و بکارگیری عوامل غیر پزشک برای ارایه مراقبت های اولیه است. به واحد های ارایه کننده  خدمات  در این طرح خانه بهداشت و کارکنان شاغل در آن را بهورز می نامند.

 

هم اکنون در شهرستان پاوه نیز 25 خانه بهداشت با بکارگیری 54 بهورز  مرد و زن در حال ارایه خدمات بهداشتی به بیش از 26000 نفر جمعیت روستایی تحت پوشش می باشند.گسترش روز افزون خدمات بهورزی و سلامت خصوصا پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موجب ارتقای کلی شاخص های عرصه سلامت مانند کاهش نرخ مرگ و میر و افزایش امید به زندگی شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد