در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان؛

مهندس نیک کردار: مطالعه منطقه ویژه اقتصادی اورامانات انجام گرفته است/400 میلیارد ریال اعتبار درسفر رئیس جمهور به شهرستان پاوه اختصاص یافت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294838|19:25 - 1395/06/06
نسخه چاپی
مهندس نیک کردار: مطالعه منطقه ویژه اقتصادی اورامانات انجام گرفته است/400 میلیارد ریال اعتبار درسفر رئیس جمهور به شهرستان پاوه اختصاص یافت
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هیات دولت به استان کرمانشاه، به شهرستان پاوه اختصاص یافت.

به گزارشهزار ماسوله، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان که با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار و مسئولین شهرستان در سالن ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد اظهار داشت: شهرستان پاوه با مردم روشن فکر و با فرهنگ خود همواره برای کرمانشاه در کشور قابل افتخار بوده است.

 

مهندس نیک کردار افزود: همه شما می دانید که دولت یازدهم در چه شرایط سختی با تورم 40 درصد بر سر کار آمد و با شعار اعتدال و تدبیر و امید این تورم را اکنون به 10 درصد رسانده است.

 

وی با اشاره به طرح ها و پروژه های متعدد در دولت یازدهم گفت: دولت 95 هزار500 طرح صنعتی جدید را ایجاد کرده است و بنا دارد پیشرفت آنها را به سیرانجام برساند.

 

وی گفت: با به سرانجام رسیدن این طرحها دو میلیون و هفتصدو شصت هزار شغل را ایجاد می کند.

 

وی ادامه داد: صادرات ما از 41 میلیارد دلار به 42 میلیارد دلار افزایش و واردات ما نیز از 50 میلیارد دلار به 41 و نیم میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است که این اتفاق بزرگی بعد از سالیان دراز در کشور ما است که اقتصاد کشور را حتی بدون نفت هم بچرخانیم.

 

نیک کردار گفت: دولت درآمد نفتی در اعتبارات هزینه ای را از 42 درصد از ابتدای سال 92 به 20 درصد کاهش داده است.

 

وی تصریح کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هیات دولت به استان کرمانشاه، به شهرستان پاوه اختصاص یافت، که از این مبلغ 280 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان، 95 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام بیمارستان جدید شهرستان و 35 میلیارد ریال برای احداث تصفیه خانه شماره 2 شهر پاوه و خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب آن هزینه می شود.

 

وی همچنین از انجام مطالعه منطقه ویژه اقتصادی اورامانات و تحویل آن به هیات دولت خبر داد و گفت: با تصویب آن شاهد رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه منطقه و استان کرمانشاه خواهیم بود.

 

فرماندار پاوه نیز به دستاوردهای دولت تدبیر و امید به ویژه در بخش دیپلماسی خارجی اشاره کرد و گفت: برجام هدیه ای ماندگار از سوی بزرگ مردان دیپلماسی به مردم ایران بود.

 


پرویز ایده پور افزود: در ایام هفته دولت از 30 طرح و پروژه عمرانی با بیش از 77 میلیارد ریال در شهرستان پاوه بهره برداری می شود.

 


در پایان این مراسم از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای دولتی شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد