سفر استانی نیک کردار برای افتتاح کمتر از دو کیلومتر آسفالت؛

افتتاح پروژه دو کیلومتری آسفالت راه ارتباطی روستای خانقاه پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294833|14:11 - 1395/06/06
نسخه چاپی
افتتاح پروژه دو کیلومتری آسفالت راه ارتباطی روستای خانقاه پاوه
پروژه کمتر از دو کیلومتری آسفالت راه ارتباطی روستای خانقاه، با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، فرماندار پاوه و برخی از مسئولین شهرستان، افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، در چهارمین روز از هفته دولت ، پروژه کمتر از دو کیلومتری آسفالت راه ارتباطی روستای خانقاه، با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، فرماندار پاوه و برخی از مسئولین شهرستان، افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

 

در آیین افتتاحیه این پروژه، معاون اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: طول مسیر این پروژه کمتر از 2 کیلومتر است که امروز با حضور مهندس نیک کردار به بهره برداری می رسد.

 

مهندس شریفی افزود: میزان حجم خاکبرداری از این مسیر به میزان 72500 متر مکعب، حجم خاکریزی آن 2200 متر مکعب ، حجم دیروار سازی آن 450 متر مکعب و میزان آسفالت مصرفی در این مسیر 1620 تن است که با هزینه ای بالغ بر 87 میلیون تومان به اتمام رسیده است.

 

وی گفت: سال شروع این پروژه نیز 1392 بود که امسال پس از سه سال به بهره برداری رسید.

 

گفتنی است که این جاده جدید الاحداث روستا که از مسیر خیابان صلاح الدین ایوبی به خانقاه به متراژی کمتر از دو کیلومتر می باشد ، به مناسبت هفته دولت، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با حضور خود در پاوه به افتتاح این پروژه اقدام کرد که باید به مسئولین و دولتمردان به جهت افتتاحیه این گونه پروژه ها و بزرگنمایی آنها در جهت ارائه خدمات خود، خسته نباشید گفت.

 

شایان ذکر است که اخبار تکمیلی سفر یک روزه نماینده استاندار به شهرستان پاوه در افتتاحیه و بازدید از پروژه ها، متعاقب انتشار خواهیم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد