نماینده مردم پاوه و اورامانات مطرح کرد:

حوزه کشاورزی کرمانشاه نیازمند توجه جدی از سوی دولت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294825|21:42 - 1395/06/04
نسخه چاپی
حوزه کشاورزی کرمانشاه نیازمند توجه جدی از سوی دولت است
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه کشاورزی کرمانشاه علی رغم ظرفیت های گسترده وضعیت مساعدی نداشته و نیازمند توجه جدی از سوی دولت است.

به گزارشهزار ماسوله،  شهاب نادری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، به بیان مشکلات استان در زمینه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: علی رغم ظرفیت های گسترده در حوزه کشاورزی متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی در این زمینه نداریم.

 

وی با بیان اینکه کرمانشاه روزگاری به عنوان استان پنجم کشور مطرح بوده، افزود: متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفته که کرمانشاه از استان های همجوار خود نیز عقب مانده است.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه دولت به استان کرمانشاه برای جبران عقب ماندگی ها و نزدیک شدن به شرایط گذشته شد.

 

نادری همچنین خواستار توجه ویژه دولت برای رفع مشکلات حوزه کشاورزی استان شد و گفت: علی رغم ظرفیت های موجود حوزه کشاورزی کرمانشاه وضعیت مناسبی نداشته و نیازمند چاره اندیشی است.

 

وی تصریح کرد: تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان مسئله مهم دیگری است که باید در راستای رفع آن اقدام شده و باید مطالبات آنها در اسرع وقت پرداخت شود.

 

این نماینده مجلس همچنین خواستار برقراری توازن و تعادل منطقه ای شد و گفت: چنانچه این توازن برقرار نشود ما همچنان شاهد این خواهیم بود که فقیر، فقیرتر و غنی توانمندتر می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد