برگزاری جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294816|12:00 - 1395/06/02
نسخه چاپی
برگزاری جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه
جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه با حضور شهردار و غرفه داران در مکان سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه با حضور شهردار و غرفه داران در مکان سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

 

در این جلسه شهردار پاوه ، طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امیدوارم  در جهت خدمت صادقانه به مردم شریف پاوه موفق باشیم .

 

 

علی محمد میری گفت : در شروع به کارم بعنوان شهردار پاوه دو هدف اساسی را سرلوحه کار خود قرار دادم یک هدف این که صادقانه کار کنم و هدف دیگر با ارائه خدمات عمومی در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنم و تا به امروز تلاش نموده ام که در این راستا گام بردارم و عموم مردم از این خدمات استفاده نمایند.

 

وی گفت: میری در ادامه با بیان اقدامات انجام شده توسط شهرداری جهت راه اندازی بازارچه شماره ۳  به غرفه داران اعلام نمود که با همت و پشتکار عالی در راه اندازی غرفه نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببرید در غیر اینصورت کسی ضرر می کند که غرفه دار است و با راه اندازی بازارچه است که همه منفعت می برند.

 

شهردار در نتیجه گیری بحث خطاب به غرفه داران اعلام نمود: ما در مقابل هم قرار نداریم بلکه در یک جبهه ایم تا با توان و اراده جمعی شاهد رونق بازارچه باشیم و هر کاری که از طرف شهرداری در راه انداری بازارچه نیاز باشد در خدمت شما هستم و آن را به نحو احسن انجام می دهیم.

 

وی در پایان از مدیریت توزیع برق استان و شهرستان در زمینه همکاری با این شهرداری در خصوص رفع مشکل برق بازارچه تقدیر نمود.

 

دیگر سخنران جلسه، محمد ابراهیمی ، نماینده شهرداری در راه اندازی بازارچه های شماره ۲ و ۳   نیز گفت :شهرداری شرایط لازم را جهت راه اندازی تا حدود زیادی فراهم نموده است و غرفه داران نیز با همت و غیرت نسبت به راه اندازی نهاییبازارچه اقدام نمایند.

 

وی افزود :مرحله بعدی کار این بازارچه واگذاری انشعاب برق از سوی اداره برق و آسفالت محوطه از سوی شهرداری می باشد که از غرفه داران درخواست می گردد به شهرداری مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه انشعاب برق ۲۵ آمپر خود اقدام نمایند .

 

وی ادامه داد افرادی که نسبت به واریز هزینه انشعاب ۱۵ آمپری اقدام نموده اند می بایست مابه التفاوت انشعاب  ۲۵ آمپر را پرداخت نمایند که اداره برق سریعاً نسبت به ایجاد شبکه و روشنایی معابر محوطه و امتیاز انشعابات اقدام می نماید.

 

وی افزود: موضوع باز نمودن جهت های برخی غرفه ها ، نصب درب برقی ، نصب شیشه سکوریت و عقد قرارداد و … مواردی هستند که با مراجعه افراد به شهرداری راهنماییهای لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

 

ابراهیمی در پایان از زحمات آقای میری بعنوان شهردار پاوه در راه اندازی بازارچه های شماره ۲ و ۳ تشکر و قدردانی نمود.

 

پایان بخش مراسم سخنرانی آقایان سید تیمور حسینی و امیر دولتخواه از اعضای هیئت امنای بازارچه مرزی شماره ۳ بود که به تفصیل گزارشی  در خصوص فعالیت های صورت گرفته جهت راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ ارائه نمودندو و از آقای میری شهردار پاوه تقدیر و تشکر فراوان بعمل آوردند.

 

در ادامه تعداد هیئت امنا از ۲ نفر به ۱۰ نفر افزایش یافته و از تمامی غرفه داران محترم خواسته شد که نسبت به راه اندازی غرفه ها اهتمام لازم را بعمل آورند که رونق اقتصادی شهر و منطقه را شاهد باشیم.

 

در خلال این سخنرانیها هنرمندان در گروه مولودی خوانی ذاکرین هورامان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه با سرپرستی آقای اردشیر منوچهری  به هنرنمایی پرداختند، و از مدعوین پذیرایی بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد