افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294814|14:17 - 1395/06/02
نسخه چاپی
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری پاوه
صبح امروز همزمان با اولین روز از آغاز هفته دولت، پروژه های عمرانی شهرداری پاوه افتتاح و کلنگ زنی گردیدند.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز همزمان با اولین روز از آغاز هفته دولت، پروژه های عمرانی شهرداری پاوه افتتاح و کلنگ زنی گردیدند.

 

در اولین افتتاحیه این طرح ها، پله بندی کوچه های فرهنگ 8، تربیت 9، تربیت 10 ، دانش 1 ، قلم چی، معبر پشت دانشگاه و کوچه مسجد قبا که به مرحله اتمام رسیده اند، افتتاح گردید.

 

در دیگر افتتاح طرح ها، پارک بلوار ورودی شهر نیز در راستای ساماندهی و بهسازی آن جهت استفاده مردم و خانواده ها ، افتتاح گردید که شهردار پاوه در آیین افتتاحیه این پارک ضمن تبریک آغاز هفته دولت اظهار داشت: شرایط اقتصادی و کمبود اعتبارات باعث شده است که طرح های عمرانی محدودی را با توجه به شرایط توپوگرافی و موقعیت خاص جغرافیایی آن که نسبت به شهرستانهای دیگر که نیاز به اعتبارات بیشتری است، داشته باشیم.

 

علی محمد میری افزود: ما در این شرایط مجبور بودیم چه از منابع داخلی و و چه از منابع استانی، این طرح های عمرانی را به سمت اماکنی که عمومیت بیشتری برای استفاده مردم داشته است، سوق دهیم.

 

وی گفت: پروژه بهسازی پارک بلوار پاوه نیز که قبل از سال 1394 آغاز شده است، معابر آن پایین تر از سطح خیابان به عمق یک متر بود، که با همسان سازی و جدول گذاری و سیستم آبیاری و روشنایی اکنون از مکانی که قبلا به عنوان مکان مخوف از آن یاد می شد، به عنوان استراحتگاههای خانواده ها مورد اسفاده قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: در قسمت پایین تر از آن نیز مکانی برای مجموعه ورزشی دوچرخه سواری کودکان، پیست اسکیت و زمین والیبال آماده بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های مذکور را بالغ بر ۹۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بر حسب توان و بر مبنای اجرای عدالت در تمام مناطق پاوه پروژه‌های عمرانی شهرداری اجرا شده و تمام سعی و کوشش ما بر این است که به نیازهای مهم شهروندان پاسخ داده شود.

 

در دیگر پروژه ها نیز افتتاح ایستگاه آتش نشانی شماره 2 پاوه واقع در سه راهی بیمارستان بود که مراسم کلنگ زنی آن نیز انجام شد.

 

گفتنی است که این ایستگاه در اسفند سال 1393 توسط شهردار وقت، آقای سلام خسروی اعلام شد که ایستگاه شماره 2 برای پوشش دادن ضلع غربی پاوه احداث می شود که تاکنون به احداث آن هیچ گونه اقدامی چه در زمان شهردار وقت و چه در زمان شهردار کنونی آقای میری نشده است و بعد از دو سال اکنون به کلنگ زنی آن اقدام شده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد