در سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور

برگزیده شدن تجربه مدیریتی حبیب اله مستوفی ، به عنوان تجربه برتر رؤسای آموزش وپرورش سراسر کشور

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294735|20:07 - 1395/05/21
نسخه چاپی
برگزیده شدن تجربه مدیریتی حبیب اله مستوفی ، به عنوان تجربه برتر رؤسای آموزش وپرورش سراسر کشور
با برگزیده شدن تجربه مدیریتی حبیب اله مستوفی به عنوان تجربه برتر رؤسای مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور،لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش و تندیس سی و سومین اجلاس به وی اهدا شد.

به گزارشهزار ماسوله، با برگزیده شدن تجربه مدیریتی حبیب اله مستوفی به عنوان تجربه برتر رؤسای مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور،لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش و تندیس سی و سومین اجلاس به وی اهدا شد.

 

تجربه ی مدیریتی حبیب اله مستوفی رئیس این اداره در سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور به عنوان تجربه ی برتر رؤسای مناطق آموزش و پرورش کشور برگزیده شد.

 

نقش تکریم چهره های مقبول جامعه بر میزان افزایش کمک های داوطلبانه به آموزش وپرورش ، موضوع تجربه ی مدیریتی حبیب اله مستوفی در این اجلاس بود.

 

مستوفی در این تجربه مدیریتی با استناد به برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند چشم انداز 1404 و آیین نامه های اجرایی مدارس و مشارکت های داوطلبانه مردمی، به بیان تأثیر نقش کمک 60 میلیون ریالی خالو حسین عثمانی مشهور به حسین کوه کن(فرهاد ثانی) در افزایش مشارکت های مردمی در منطقه باینگان پرداخته بود.

 

در این اجلاس علاوه بر تندیس سی و سومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق کشور، لوح تقدیر دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ، به حبیب اله مستوفی اهدا شد.

 

در بخشی از لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش خطاب به حبیب اله مستوفی آمده است: «اکنون که در سی و سومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور، تجربه ی مدیریتی جناب عالی به عنوان تجربه ی برتر رؤسای مناطق آموزش و پرورش برگزیده شده است، ضمن تبریک این توفیق بزرگ ، از تلاش های ارزشمند و صادقانه تان برای انجام مسؤولیت های خطیر در نظام تعلیم و تربیت اسلامی تشکر و قدردانی می نمایم.»

 

سی و سومین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور در روزهای 18 تا 20 مرداد در سالن اجلاس سران در تهران و با حضور مسئولین کشوری و از جمله رؤسای جمهور و مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، برگزار شد.

 

گفتنی است در حاشیه سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور درخت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطقه باینگان نیز به نمایش گذاشته شد.

 

در خت سند تحول بنیادین دبستان حضرت سمیه(س) در راستای طرح تعالی مدیریت در حاشیه سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در نمایشگاه دستاوردهایاستان های سراسر کشور به نمایش گذاشته شد.

 

درخت سند تحول بنیادین در دبستان مجری طرح تعالی مدیریت حضرت سمیه (س) بانه وره و به منظور نمایش و تبیین برنامه های سند تحول بنیادین و چشم انداز 1404 در اجرای طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی تهیه و طراحی شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد