بخشدار مرکزی پاوه:

مسئولین ادارات نهایت تلاش خود را در جذب بیسوادان تا ریشه کنی بیسوادی در شهرستان بکار گیرند /قول مساعدت یک میلیارد ریالی فرماندار پاوه به آموزش وپرورش این شهر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294707|13:03 - 1395/05/16
نسخه چاپی
مسئولین ادارات نهایت تلاش خود را در جذب بیسوادان تا ریشه کنی بیسوادی در شهرستان بکار گیرند /قول مساعدت یک میلیارد ریالی فرماندار پاوه به آموزش وپرورش این شهر
اولین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان پاوه با حضور اعضای شورا در سالن نشست های مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، بخشدار مرکزی در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان پاوه از تمامی مسئولین خواست نهایت تلاش خودرا جهت جذب ونگهداری بیسوادان تا ریشه کنی بیسوادی بکار گیرند و اجرای طرح همکاری ائمه جماعات روستاها را در جذب بیسوادان را خواستار شد و واز سواد آموزی خواست  لیست بیسوادان روستاهارا جهت پیگیری از طریق دهیاران به بخشدار ی با تفکیک روستا جهت همکاری با سواد آموزی اعلام نماید.

 

هوشیار عبدالله زاده در بخش دیگری از سخنان خود به قول ومساعدت مالی فرماندار شهرستان پاوه اشاره کرد گفت : با توجه به قول مساعدت ایده پور فرماندار شهرستان پاوه،فرمانداری پاوه آماده است در جهت تعمیر ومرمت سالن های ورزشی وتجهیز سالن امتحانات امام خمینی(ره) پاوه به مبلغ 1000000000 ریال مدیریت آموزش وپرورش پاوه را یاری نماید.

 

عبدالله زاده دربحث کمک های بخشداری مرکزی ودهیاری ها به آموزش وپرورش گفت : امسال تعدادی از  مدارس روستایی رنگ آمیزی و سرویس های بهداشتی نیز مرمت ونوسازی شده است  واین بخشداری آماده همکاری بیشتر دراین حوزه با آموزش وپرورش پاوه بر اساس اعلام نیازمندیهای کارشناسی شده می باشد .

 

بخشدار مرکزی در خصوص برقراری حق نوار مرزی کارکنان دولت در شهر پاوه گفت : با پی گیریها وتلاش های امام جمعه ،نماینده مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی ،فرماندارشهرستان وشورای اسلامی شهر پاوه نتایج قابل توجهی بدست آمده است که امید این امر بزودی محقق شود.

 

طاهرپور معاون پشتیبانی مدیریت به ارایه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه سواد آموزی مدیریت آموزش وپرورش پرداخت و از تلاشهای صورت گرفته در این بخش تشکر نمود واز اعضای شورا ی پشتیبانی خواست برای یک درصد بیسواد باقی مانده زیر 50 سال نیاز به تلاش چند برابر و ویژه می باشد و باید تمامی همت خود را برای رفع بیسوادی بکار گیریم .

 

سپس زمردی کارشناس مسئول سوادآموزی گزارشی از اقدامات و فعالیتهای سوادآموزی در سال گذشته و سال جاری ارائه نمودند واز تلاش مدیریت آموزش وپرورش برای پوشش تحصیلی حداکثری نزدیک100درصد تقدیر نمود. واز کانون فرهنگی مسجد قبا بخاطر همکاری در جذب نیروی انسانی سوادآموزی و پرداخت های به موقع تقدیر وتشکر کرد .

 

در ادامه بهشتی نماینده شبکه بهداشت ودرمان پاوه در خصوص ویزیت رایگان ودولتخواه رئیس اداره صنعت ومعدن نیز نسبت به تامین یک سبد غذایی ارزان قیمت قول مساعد دادند.

 

گفتنی است در این نشست مدیر کمیته امداد امام (ره)ورئیس اداره بهزیستی گزارشی از اقدامات خود در خصوص  جذب ونگهداری بیسوادان مدجوی خود در سال جاری پرداختند وآمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر اعلام نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد