مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیداراعضای انجمن پشتیوان با وی؛

زمین فوتبال پاوه بازسازی می شود/احداث پیست دوومیدانی در پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 294703|01:30 - 1395/05/16
نسخه چاپی
زمین فوتبال پاوه بازسازی می شود/احداث پیست دوومیدانی در پاوه
اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه در جهت توجه بیشتر به ورزش شهرستان روز چهارشنبه 95/05/13 با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه جناب آقای مجتی جوهری دیدار کردند.

به گزارشهزار ماسوله،اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه در جهت توجه بیشتر به ورزش شهرستان روز چهارشنبه 95/05/13 با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه جناب آقای مجتی جوهری دیدار کردند.

 

در این دیدار دکتر نریمان رحمانی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل نیز حضور داشت اعضای انجمن ضمن خلاصه ای از نحوه تأسیس وفعالیت انجمن پشتیوان از ابتدا به ارائه نکات زیر پرداختند.


-حمایت معنوی از انجمن بعنوان بازوی کمکی  ورزش شهرستان
-احیا وباز سازی زمین چمن شهرستان پاوه
-نبود خوابگاه ورزشی در شهرستان جهت گرفتن میزبانی اردوها و مسابقات ورزشی
-توجه خاص به ورزش بانوان (اختصاص تایم بانوان با هزینه بسیار کم )
-نظارت بر متصدیان اماکن ورزشی جهت حفظ و نگهداری فضا های ورزشی که در شهرستان به شدت آسیب دیده اند
-توجه ویژه به ورزش های مادر (ژیمناستیک، دومیدانی، شنا )
-سرمایه گذاری روی رشته های که با شرایط وضعیت شهرستان سازگاری دارند وبرعکس


مدیرکل ورزش وجوانان نیز با تشکر از کلیه اعضا وبانیان تشکیل دهنده انجمن از ابتدا تا به حال اظهار امیدواری کرد که این انجمن الگوی برای سایر شهرستان ها باشد وتاکید کردند که انجمن میتواند مشاور وبازوی قوی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان باشد.

 

وی یادآور شد: برای بازسازی زمین چمن شهرستان اقدامات اولیه جهت واگذاری یک قطعه زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان انجام شده و درآمد حاصل برای کشت چمن مصنوعی در زمین فوتبال و ساخت پیست دوومیدانی شهرستان هزینه خواهد شد.

 

جوهری گفت: ما استان را براساس استعداد ورزشی وشرایط محیطی به چهار منطقه (مرکز، جنوب، شرق وغرب ) تقسیم بندی کرده ایم وبراساس مطالعات کارشناسی 80 نقطه جهت انجام ورزش های بومی محلی ومحلات در سطح استان مشخص شده اند.

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه در زمینه احداث خوابگاه گفت: فعلا اولویت اداره کل بازسازی خوابگاه های مخروبه در چند شهرستان میباشد که البته با توجه به وجود فضا در پاوه احداث خوابگاه ورزشی مد نظر میباشد.

 

وی تصریح کرد: باید از هیئت کشتی پاوه به خاطر میزبانی مسابقات و اردوهای ورزشی در سطح ملی تشکر وقدردانی کرد .

 

وی در پایان توجه به آموزش مربیان وداوان را از اولویت های کاری این اداره کل بیان نمود وبرای ورزش پاوه وانجمن حمایت از ورزش پاوه نیز آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد