نماینده مردم پاوره و اورامانات در مجلس:

چیزی از برجام عاید ملت ایران نشده است/سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه هیچ دستاوردی نداشته است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294692|02:32 - 1395/05/13
نسخه چاپی
چیزی از برجام عاید ملت ایران نشده است/سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه هیچ دستاوردی نداشته است
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که همه متخصصان امر و مردم بر آن واقف هستند، هیچ چیزی از برجام عاید ملت ایران نشده و آمد و رفت غربی‌ها شبیه به میهمانی شده است.

به گزارشهزار ماسوله،شهاب نادری با اشاره به دیدار مردم چند استان کشور با مقام معظم رهبری که اخیرا انجام گرفت، اظهار کرد: هزاران نفر از مردم کشورمان از اقوام و مذاهب مختلف با گویش‌های متفاوت در این مراسم باشکوه حضور داشتند و رهبر معظم انقلاب از این دیدار خرسند بودند.

 

وی رفع بیکاری جوانان، تاکید بر رونق تولید داخلی، مقابله با قاچاق سازمان‌یافته، بی‌نتیجه بودن اعتماد به آمریکا، توجه به جوانان، ورود بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی و رونق اقتصادی با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی را از مهم‌ترین محورهای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب با مردم استان‌های مختلف کشور عنوان کرد.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی این دیدار را نشان‌دهنده اتحاد، همبستگی و ارادت ملت ایران به مقام معظم رهبری بیان کرد و ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که همه متخصصان امر و مردم بر آن واقف هستند، هیچ چیزی از برجام عاید ملت ایران نشده و آمد و رفت غربی‌ها شبیه به میهمانی شده است.

 

نادری تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و معدوم‌سازی فوری کالاهای قاچاق برای حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کوله‌بری در مناطق مرزی یک فعالیت اقتصادی است که موجب رفع برخی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های مرزنشین می‌شود.

 

به گفته نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، توجه به جوانان و جلب سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال باید جدی گرفته شود و استان کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی صدمات بسیاری دید و مردم این دیار در دفاع از میهن اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

 

وی با تصریح بر اینکه سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه هیچ دستاوردی نداشته است و راه‌آهن کرمانشاه موضوع بسیار مهمی برای رونق اقتصادی است که تاکنون اقدام مناسبی برای تکمیل آن انجام نشده است، گفت: برخی افراد تنگ‌نظر قصد دارند کرمانشاه را ناامن جلوه بدهند، در حالی‌که استان کرمانشاه امن‌ترین استان کشور است.

 

نادری به زندگی مسالمت‌آمیز مردم استان کرمانشاه با داشتن اقوام و مذاهب مختلف اشاره کرد و متذکر شد: مردم این استان مرزداران غیوری هستند که در کنار نیروهای مسلح قدرتمند کشورمان همواره در دفاع از کیان اسلامی و آب و خاک کشور ایستادگی کرده‌اند.

 

این مسؤول در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای مردم استان کرمانشاه به‌دلیل خسارت‌های ناشی از جنگ و وجود پدیده نامبارک ریزگردها را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: همه مسؤولان باید برای رفع مشکلات این دیار و رونق اقتصادی و فضای کسب و کار تلاش کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد