رئيس اداره ثبت احوال پاوه خبر داد:

تاکنون بیش از 13777 فقره کارت هوشمند ملی در شهرستان پاوه صادر شده است/تعویض شناسنامه بدون هیچ محدودیتی انجام می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294674|03:42 - 1395/05/07
نسخه چاپی
تاکنون بیش از 13777 فقره کارت هوشمند ملی در شهرستان پاوه صادر شده است/تعویض شناسنامه بدون هیچ محدودیتی انجام می شود
رئیس اداره ثبت احوال پاوه گفت: از زمان آعاز اجراری طرح کارت هوشمند ملی، تاکنون بیش از 13777 فقره کارت هوشمند ملی در این شهرستان صادر شده است.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره ثبت احوال پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: امکان ثبت نام کارت ملی هوشمند برای عموم مردم وجود دارد و شهروندان می توانند اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

 

امین مصطفایی افزود: این طرح توسط سازمان ثبت احوال کشور با جایگزین نمودن کارت هوشمند ملی بجای کارت شناسایی فعلی در ابتدا برای کسانی که به سن 15 سال تمام رسیده بودند، قابل اجرا بود ولی اکنون این طرح برای عموم مردم آزاد است.

 

وی با بیان اینکه این طرح به اداره پست و دفاتر پستی واگذار شده است گفت: شهروندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتیwww.ncr.irمراجعه و بعد از دریافت تاییدیه ثبت نام به نوبت گیری روز معینی، جهت حضور در اداره پست شهرستان و ادامه مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

 

مصطفایی تصریح کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون 13777 فقره کارت ملی هوشمند ثبت نام و صادر شده است که  8340 فقره از آنها صادر شده و مابقی نیز در حال ثبت نام و صدور این کارت می باشند.

 

مصطفایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون نیز امکان ارائه خدمات برای تعویض شناسنامه نیز وجود دارد و در این زمینه نیز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

 

وی افزود: طرح تعویض شناسنامه نیز در ابتدا تنها برای کسانی که به دلایلی شناسنامه آنان مخدوشه و یا کهنه بود، تعویض انجام می گرفت اما اکنون این محدودیت را ندارد و هر کسی می تواند اقدام به تعویض شناسنامه نماید.

 

وی با بیان اینکه برخی از خدمات این اداره به دفاتر پیشخوان دولت با داشتن شرایط فعالیت واگذار شده است گفت: کسانی که قصد تعویض شناسنامه را نیز دارند با در دست داشتن اصل شناسنامه به دفتر پیشخوان زاگرس واقع در خیابان امام محمد غزالی سه راهی شهرک ظفر، با مدیریت خانم ویسی مراجعه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد