عضو شورای اسلامی شهر پاوه؛

درآمد کارت کولبری به صورت مرحله ای در بین مردم پاوه تقسیم می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294673|02:39 - 1395/05/07
نسخه چاپی
درآمد کارت کولبری به صورت مرحله ای در بین مردم پاوه تقسیم می شود
عضو شورای اسلامی شهر پاوه گفت: برای مردم شهر پاوه به صورت مرحله ای این درآمد در بین آنان تقسیم می شود و گاها هم هر روز عده ای از مردم مشمول دریافت این درآمد به صورت مرحله ای می شوند.

به گزارشهزار ماسوله، سخنگوی شورای اسلامی شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت ثبت نام مردم برای دریافت درآمد ناشی از مرز کولبری با اشاره به اینکه شورای شهر پاوه مسئولیت ثبت نام جدید از مردم پاوه را به صورت محله ای در مساجد بر عهده گرفت اظهار داشت: بیش از 8 هزار نفر از مردم پاوه ثبت نام کردند که چندین بار آمار ثبت شده آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

فاروق یوسفی با بیان اینکه قبلا از مرز کولبری پاوه اقلام و کالاهایی وارد می شد که تقاضای آن در بازار برای آن اقلام زیاد بود افزود: اکنون لیست برخی از کالاها را در مرز کولبری پاوه اعلام کرده اند که صاحبان این اجناس هیچ رغبتی را برای واردات کالا ندارند و به همین خاطر این مرز رونق گذشته را در واردات کالاهای دارای تقاضای زیاد از دست داده است.

 

وی گفت: اکنون با توجه به آنکه مرز کولبری پاوه از رونق گذشته برخوردار نیست با رایزی های به عمل آمده با فرماندار پاوه، خواهان تقسیم آن به صورت مرحله ای بودیم.

 

وی با بیان اینکه پس از تغییر اقلاک کالاهی وارده ، رکودی در این بازارچه حاکم گردید که درآمد آن کاهش پیدا کرد گفت: اکنون که مردم شهرستان پاوه، امید دریافت اندک درآمدی را از این بازار کولبری دارند، قصد بر آن شد که درآمد بدست آمده را به صورت مرحله ای در بین آنان تقسیم کنیم.

 

یوسفی با بیان اینکه تاکنون سه میلیارد و نیم در سطح کل شهرستان به استثنای شهر پاوه تقسیم شده است تصریح کرد: برای مردم شهر پاوه نیز به صورت مرحله ای این درآمد در بین آنان تقسیم می شود و گاها هم هر روز عده ای از مردم مشمول دریافت این درآمد به صورت مرحله ای می شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه روستاهای اطراف پاوه مشمول دریافت چندین مرحله از این درآمد شده اند ولی دلیل آنکه برای مردم پاوه این درآمد تاکنون پرداخت نشده است، گفت: در اصل شهر پاوه مشمول این طرح نبوده و با پیگیریهای مکرر و در نظر گرفتن وضعیت مردم، اکنون شهر پاوه نیز مشمول این طرح شده است.

 

وی در پایان گفت: ولی هر فرد درآمد ماهیانه خود را در هر ماه دریافت کرده و این درحالی است که برخی از افراد زودتر از دیگران درآمد خود را دریافت می کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد