دیواری که می تواند حادثه ساز باشد/نارضایتی اهالی محل از وضعیت موجود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294669|02:35 - 1395/05/06
نسخه چاپی
دیواری که می تواند حادثه ساز باشد/نارضایتی اهالی محل از وضعیت موجود
دیوار آتش نشانی پاوه ، مشرف بر خیابان زمین شهری ، در خیابان امام محمد غزالی به سبب به وجود آمدن ناهمواری هایی در آن، امکان بروز حادثه را افزایش داده است.

به گزارشهزار ماسوله، دیوار آتش نشانی پاوه ، مشرف بر خیابان زمین شهری ، در خیابان امام محمد غزالی به سبب به وجود آمدن ناهمواری هایی در آن، امکان بروز حادثه را افزایش داده است.

 

طول عمر این دیوار که به چندین دهه می رسد، اکنون با فشار و حجم زیاد ماشین های سنگین آتش نشانی و شهرداری پاوه در محوطه این مکان، باعث به وجود آمدن ناهمواری هایی در آن شده است که احتمال بروز حادثه را دو چندان کرده است.

 

یکی از ساکنین این محله در این باره با اظهار نارضایتی از این موضوع در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: دیوار آتش نشانی پاوه که مشرف بر کوچه و خیابان مدارس این محله است، با مشکلاتی همچون ناهمواری و جدا شدن برخی از قسمت های آن شده است.

 

وی افزود: قسمت بالای این دیوار که محل توقف ماشین آالات سنگین شهرداری است، با وارد نمودن فشار زیاد امکان بروز حادثه را بیش از پیش افزایش داده است.

 

یکی دیگر از ساکنین محل می گفت: این مسیر که مسیر پر تردد دانش آموزان به چندین مدارس پاوه است، در صورت عدم پیگیری و اصلاح آن ، باعث مشکلاتی برای مردم می شود.

 

وی با بیان اینکه باید علاج واقعه را قبل از آن کرد گفت: چندین بار در این رابطه خواست خود را به شهرداری پاوه اعلام کرده ایم ولی هربار با نبود اعتبارات این موضوع را پیگیری نکرده اند.

 

هزارماسوله:امیدواریم این موضوع که در شهرداری پاوه به یک حلقه مفقوده تبدیل شده است ، قبل از آنکه باعث خسارات جانی و مالی برای مردم شود، نظارت و پیگیری آن در دستور کار جدی قرار بگیرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد