پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294667|00:17 - 1395/05/06
نسخه چاپی
پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر نوسود
بر اساس نتایج پایش انجام شده کارگاه تولیدی فاقد مجوز های لازم بهداشتی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوده و فعالیت آن کاملا غیرقانونی اعلام گردید.

به گزارشهزار ماسوله، به استناد گزارشات تشکیلات نظارتی و مردمی شهرستان به واحد فوریت های سلامت محیط مرکز بهداشت پاوه در خصوص فعالیت کارگاه تولید مواد آرایشی بهداشتی در شهر نوسود،جلسه اضطراری جهت هماهنگی لازم در مرکز بهداشت پاوه با حضور تشکیلات نظارتی و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه جناب آقای صبور حسینی  تشکیل گردید.


در پی آن از محل گارگاه با اخذ مجوزهای  لازم قضایی با حضور بازرسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان پاوه و تشکیلات نظارتی و اداره اماکن انتظامی، پلیس اطلاعات و وامنیت نیروی انتظامی بازدید به عمل آمد.

 

بر اساس نتایج پایش انجام شده کارگاه فاقد مجوز های لازم بهداشتی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوده و فعالیت آن کاملا غیرقانونی اعلام گردید.

 

مضافا 18 قلم مواد خام جهت تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی (کرم و شامپو) با برند های مختلف،کرم و شامپوی فراوری شده،ظروف بسته بندی و لیبل های مربوطه به استناد قانون مواد خوراکی،آشامیدنی و آرایشی ضبط و جمع آوری گردید.

 

متعاقبا ضمن پایش بازرسان معاونت محترم غذا و دارو در معیت نماینده اداره استاندارد شهرستان و بازرسان سلامت محیط از محموله ضبط شده موارد مختلف کارگاه جهت اعمال موازین قانونی به مراجع قضایی شهرستان پاوه منعکس گردید.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز در این رابطه نهایت سپاس و تشکر را از همکاری تشکیلات نظارتی و دایره اماکن نیروی انتظامی،پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اداره استاندارد شهرستان پاوه دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد