مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه:

شروع کلاس های طرح هجرت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294660|00:18 - 1395/05/04
نسخه چاپی
شروع کلاس های طرح هجرت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه گفت: کلاس های طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه آغاز تا پایان هفته جاری ادامه دارند.

به گزارشهزار ماسوله،  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: کلاس های طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه خواهند داشت.

 

آقای درخشان با بیان اینکه در طول سال جاری 5 دوره از این کلاسها برای مناطق محروم پاوه برگزار می شود افزود: اولین دوره از این کلاسها از تاریخ 31 تیر ماه آغاز شده است و تا پایان هفته جاری به طول می انجامد.

 

وی گفت: در این دوره، کلاس آموزش خیاطی ،گیوه بافی ، کامپیوتر، ویزیت و داروی رایگان در روستاهای چلانه ولاران علیا برای مردم این روستاها برگزار شد.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده ان شاالله در دوره های آتی نیز کلاس های آموزشی پرورش قارچ و زنبورداری نیز برای مردم برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان ضمن تشکر از شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی پاوه در همکاری های به عمل آمده در برگزاری این دوره ها گفت: این نهادها با ارائه خدمات خود در هر دوره که مدت زمان آن نیز 10 روز است، همکاری های لازم را با ما داشته اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد