فرماندار پاوه در گفتگو با مهر مطرح کرد:

۲۰ روستا در شهرستان پاوه مشکل آب شرب دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294653|21:02 - 1395/05/02
نسخه چاپی
۲۰ روستا در شهرستان پاوه مشکل آب شرب دارند
فرماندار شهرستان پاوه گفت: در حال حاضر ۲۰ روستای ما با مشکل آب شرب مواجه هستند که باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده‌پور در گفتگو باخبرنگار مهر، اظهار داشت:در سفر هیئت دولت به استان مطالباتی مطرح شد و امیدواریم سهم پاوه از مصوبات دولت سکوی توسعه‌ای شهرستان باشد و مردم به برنامه‌های دولت در آینده امیدوار باشند.

 

ایده‌پور تکمیل بیمارستان پاوه، آبرسانی به پاوه از چشمه هانی کوان، ارتقا بازارچه‌ها به سمت رسمی شدن مرز شوشمی را از جمله مطالبات مطرح شده در سفر هیئت دولت به استان عنوان کرد.

 

وی توسعه راه‌ها و ایجاد کمربندی در شهر پاوه را از مهم‌ترین نیازهای شهرستان عنوان کرد و افزود: باغات پاوه به عنوان منابع اشتغالزایی و اقتصادی نیازمند توجه است  و می‌طلبد که از شیوه سنتی آبیاری به سمت سیستم‌های آبیاری مدرن پیش برویم.

 

فرماندار شهرستان پاوه همچنین اضافه کرد: مطالعات جاده کمربندی در پاوه انجام شده و تلاش برای توسعه راه‌ها در حال انجام است.

 

ایده‌پور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان پاوه گفت: آنچه باعث معروفیت شهر شده بافت سنتی و زیبای تاریخی است و باید به این ظرفیت عظیم توجه شود.

 

وی در خصوص مشکل آب شهر پاوه گفت: در حال حاضر ۲۰ روستای ما با مشکل آب شرب مواجه هستند و اقدامات لازم برای رفع این مشکل باید انجام شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد