فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

عملیات غرور آفرین مرصاد، نهایی ترین ضربه را بر پیکره نفاق و منافقین وارد کرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294645|01:35 - 1395/05/02
نسخه چاپی
عملیات غرور آفرین مرصاد، نهایی ترین ضربه را بر پیکره نفاق و منافقین وارد کرد
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: با لطف خداوند و با دلاور مردی های رزمندگان ،عملیات غرور آفرین مرصاد، نهایی ترین ضربه را بر پیکره نفاق و منافقین وارد و آنان را برای همیشه از رویارویی نظامی با ملت بزرگ ایران جدا کرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص روز ملی کرمانشاه و سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: نامگذاری پنجم مرداد به نام روز ملی کرمانشاه برگرفته از یاد و خاطره دلاورمردیها و رشادتهای رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد است کهبا خلق حماسه ای ماندگار برای نابودی نفاق و منافقین همت گماردند.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: پس از قبول قطعنامه توسط ایران و در شرایطی که نیروهای عراقی با زیر پا گذاشتن توافقات قطعنامه ۵۹۸ ، دشمن مجددابا این تفکر که رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی خسته شده‌اندبه مناطقي از ايران حمله کردند.

 

وی گفت: گروهک تروریستی منافقین با برشمردن اهداف این حمله، مهمترین هدف را وارد آوردن تلفات هرچه بیشتر به نیروهای ایران و بازکردن راهی برای یک انقلاب عمومی علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: اما با لطف خداوند و با دلاور مردی های رزمندگان ،عملیات غرور آفرین مرصاد، نهایی ترین ضربه را بر پیکره نفاق و منافقین وارد و آنان را برای همیشه از رویارویی نظامی با ملت بزرگ ایران جدا کرد.

 

وی تصریح کرد: حضور تاثیرگزار و ماندگار بسیجیان و رزمندگان باعث شد که اجازه پیشروی به مناطقی از کرمانشاه به منافقین داده نشود و در تنگه مرصاد برای همیشه این منافقین در هم بپیچند.

 

وی ادامه داد: در پي عمليات موفق مرصاد در استان كرمانشاه، بيش از 5 هزار منافق نابود و بيش از هزار نفر نيز اسير و متواري شدند.

 

وی در پایان گفت: پرونده هشت سال دفاع مقدس با عمليات غرور آفرين مرصاد و با شكست منافقان در اين عمليات بسته شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد