اکران فیلم کمدی از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294643|01:44 - 1395/05/01
نسخه چاپی
اکران فیلم کمدی از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ پاوه
فیلم کمدی از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ پاوه اکران می گردد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر سینما فرهنگ پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: فیلم کمدی از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ پاوه اکران می گردد.

 

فواد توفیقی با اشاره به تعطیلی موقت سینما فرهنگ پاوه گفت: وقفه و تعطیلی به وجود آمده در اکران فیلم های روز درسینما فرهنگ پاوه به دلیل تغییر وضعیت و خارج شدن از طرح سینما روشن(اکران جنبی ) و اخذ مجوز سینمای حرفه ای بوده است که امیدواریم با استقبال و حمایت های شهروندان فهیم و هنردوست فعالیت سینما فرهنگ پاوه استمرار داشته باشد.

 


وی ادامه داد: اکنون نیز با آغاز مجدد فعالیت این سینما فرهنگ، فیلم کمدی از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ پاوه از تاریخ دوم لغایت دوازدهم مرداد ماه در دو سانس 18 و 22اکران می گردد.

 

وی در ادامه به معرفی این فیلم پرداخت:
بارکد  (1394)
100 دقیقه - اکشن کمدی
تهیه کننده و کارگردان: مصطفی کیایی
بازیگران: بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، سحر آربین، مرجان علیزاده، پژمان بازغی و با حضور رضا کیانیان


خلاصه داستان:
پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.


مصطفی کیایی تاکنون فیلم‌های سینمایی «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضد گلوله»، «خط ویژه» و «عصر یخبندان» را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده است و فیلم «بارکد» می داند نظر خانم سحر عصر آزاد درباره فیلم بارکد " فيلمي كمدي با ساختاري متقاطع كه تجربه‌اي جديد در كارنامه كيايي و ژانر كمدي در سينماي ايران محسوب مي‌شود. فيلم از الگوي كمدي‌هاي هجوآميز تارانتينويي تبعيت كرده و با محوريت دو رفيق مسير خاص تبديل شدن آنها از دو آدم ساده‌دل و معمولي به دو خلافكار را به تصوير مي‌كشد كه جامعه و كدهاي اجتماعي روز در اين مسير نقش مهمي دارند." مببع: (سایت سلام سینما، معرفی فیلم بارکد)
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد