امام جمعه پاوه:متأسفانه در بحث های رفاه و خدمات همیشه مردم ما فراموش میشوند/اکنون دیگر زمان پاسخگویی به این مردم است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294629|23:45 - 1395/04/27
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه:متأسفانه در بحث های رفاه و خدمات همیشه مردم ما فراموش میشوند/اکنون دیگر زمان پاسخگویی به این مردم است
امام جمعه پاوه گفت:ریاست محترم جمهوری در زمان انتخابات سخن از منشوری به میان آوردند که همه اهل سنت از بلوچ، کرد، ترکمن و فارس از آن خوشحال شدند و بر همین اساس مردم ما ضمن مشارکت حداکثری، 4/84% به آقای روحانی رأی دادند و اکنون دیگر زمان پاسخگویی به این مردم است.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا قادری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که با حضور حجه الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برگزار شد اظهار داشت: دولت‌ها درگذشته و حال الحق برای این منطقه کارکرده‌اند و بافت شهر و مسیر و جاده‌ها و راه و امنیت موجود دلیل بر کارهای صورت گرفته در این منطقه است.

 

امام جمعه پاوه افزود:عمق مشکلات مردم به حدی است که لزوم کارهای بیشتر در این منطقه به‌شدت احساس می‌شود و به همین خاطر از دولتمردان می‌خواهیم به طور ویژه به مشکلات این شهر مرزی رسیدگی کنند.

 

وی گفت: خواسته اول ما مسائل اقتصادی و عمرانی است که طی 5 نامه مشروح به مسئله و مشکلات جاده‌ها، مرز، بیکاری جوانان، آب شرب پاوه و سایر مشکلات منطقه پرداخته‌شده و بنده و آقایان فرماندار و نماینده مردم اورامانات آن را امضاء نموده‌ایم و تقدیم میگردد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفرشان به پاوه دو امتیاز روشنفکری و دینداری را به مردم ما دادند، به همین خاطر توقعات ما در مسائل فرهنگی و مذهبی بیش از توقع در امورات اقتصادی و مادی است.

 

ماموستا قادری تصریح کرد: پیگری و حل مشکلات اقتصادی و مادی، وظیفه هر دولتی است که برای ملت خود انجام دهد، اما آنچه ما بصورت خاص درخواست پیگیری و رسیدگی به آنها را داریم، مسائل و مشکلات مذهبی، فرهنگی و ملی مردم اهل سنت است.

 

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مرزداران در فقه سنی و شیعه دارای دو حقوق شهروندی و مرزنشینی هستند، لذا دولت محترم باید به این حقوق توجه نماید و مرزداران را که حافظان کیان جمهوری اسلامی هستند بیشتر مورد تفوق و مساعدت قرار دهد.

 

وی افزود: مردم و روحانیت این منطقه در تمامی برهه‌های زمانی و حساس پشتیبان این نظام بوده‌اند اما هرزمانی بحث از رفاه وخدمات به میان آمده، فراموش‌شده‌اند و کاری برای آنان صورت نگرفته است.

 

وی در پایان گفت: ریاست محترم جمهوری در زمان انتخابات سخن از منشوری به میان آوردند که همه اهل سنت از بلوچ، کرد، ترکمن و فارس از آن خوشحال شدند و بر همین اساس مردم ما ضمن مشارکت حداکثری، 4/84% به آقای روحانی رأی دادند.

 

وی افزود: اکنون دیگر زمان پاسخگویی به این مردم است، امیدواریم خواسته‌های به‌حق ما تحقق یابد، چرا که در غیر این صورت این بار نوبت ماست که جواب دهیم و تصمیم بگیریم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد