دستیار ویژه رئیس جمهور در پاوه:

مشکلات در هر منطقه ای، با دو ویژگی امنیت و سرمایه گذاری مرتفع خواهد شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294626|14:33 - 1395/04/27
نسخه چاپی
مشکلات در هر منطقه ای، با دو ویژگی امنیت و سرمایه گذاری مرتفع خواهد شد
دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه ان شالله با مرتفع کردن مشکلات ، برجام را برای امنیت منطقه به کار می گیریم خاطر نشان ساخت: وجود مشکلات در هر منطقه ای انحصاری نبوده بلکه با دو ویژگی امنیت و سرمایه گذاری مرتفع خواهند شد.

به گزارشهزار ماسوله، حجت الاسلام علی یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری پاوه با حضور امام جمعه پاوه،فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات برگزار شد اظهار داشت: امروز روز مهم و تاریخی برای کرمانشاه از جهات فرهنگی،سیاسی و اقتصادی است به طوری که مردم استان کرمانشاه مدتها چشم انتظار چنین سفری که به دلایل متعدد به تاخیر افتاد، بودند.

 

وی ضمن تشکر از مردم بابت حمایتها در انتخابات و استقبال از سفر رئیس جمهور افزود: خوشبختانه امروز این سفر انجام گرفت و رئیس جمهور نیز مطالب و سخنان مهمی را در کرمانشاه در سطح ملی و منطقه ای ابراز کردند.

 

وی گفت: نیازمندیها و مطالباتی را که به حق شما است امروز دریافت می کنیم و با جمع آوری خواسته های شما، ان شاالله تاکید می کنم که انجام بگیرد.

 

وی ادامه داد: پاوه به عنوان یک نام شناخته شده برای همه مردم ایران با ابعاد بزرگتر معنوی است که فراتر از آن به عنوان پایگاه معنوی و مرجعیتی  برای ارزش های قومی و مذهبی است که به عنوان یک سرمایه بزرگ از آن می توان یاد کرد.

 

وی تصریح کرد: ویژگی های خاصی در خوش نام بودن این شهر پس از انقلاب و در دوران سازندگی باعث شد که نمود بیشتری را از خود نشان دهد که همه ما مسئولین به این ویژگی های معنوی، مدیون و بدهکار آن هستیم.

 

یونسی اظهار کرد: ان شاالله همه باید تلاش کنند که این سرمایه بزرگ معنوی و تاریخی که برای غرب کشور یک برند و امتیاز محسوب می شود را حفظ کرد .

 

دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه شهرستان پاوه با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی آن ، راه اندازی یک صنعت بزرگ در آن امکان پذیر نخواهد بود گفت: چهار بخش باغداری، توریسم، دامداری و تجارت مرزی در این منطقه از مواردی است که با سرمایه گذاری می توان در توسعه آن گام برداشت که هم باید توسعه کمی و هم کیفی در آن ها دیده شود.

 

وی با بیان اینکه دنیای امروز نیاز به توسعه کیفی دارد گفت: توسعه کیفی نسبت به توسعه کمی در درجه اول قرار دارد که هیچ گونه محدودیتی را ندارد.

 

وی افزود: راه نجات اقتصاد ایران اولویت دادن به فرهنگ تورییسم است .

 

حجت الاسلام علی یونسی گفت: مهمترین عامل تعیین کننده امنیت در این مملکت، فرهنگ غنی و خوب مردم ایران است که از جنگ و خونریزی متنفر هستند.

 

وی با اشاره به حاکم بودن امنیت در منطقه افزود: دشمنان ما همواره در حال تفرقه در بین مذاهب ما هستند اما این موارد چیزی نخواهند بود که بتوانند به وحدت و امنیت منطقه ما ضربه وارد کنند.

 

وی با بیان اینکه ان شالله با مرتفع کردن مشکلات نیز، برجام را برای امنیت منطقه به کار می گیریم خاطر نشان ساخت: وجود مشکلات در هر منطقه ای انحصاری نبوده بلکه با دو ویژگی امنیت و سرمایه گذاری مرتفع خواهند شد.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد