"داریان" سدی که سال گذشته با حضور نماینده دولت آبگیری شده بود/بازدید معاون اول رئیس جمهور از این سد در سال جاری

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294620|16:48 - 1395/04/26
نسخه چاپی
"داریان" سدی که سال گذشته با حضور نماینده دولت آبگیری شده بود/بازدید معاون اول رئیس جمهور از این سد در سال جاری
در حالی سد داریان به عنوان یکی از طرح هایی اعلام شده که در سفر حسن روحانی به کرمانشاه افتتاح می شود که این سال گذشته با حضور مسئولین دولتی رسما آبگیری شد.

به گزارشهزار ماسوله، افتتاح سد داریان یکی از طرح هایی است که از سوی مسئولان به عنوان مواردی اعلام شده است که در سفر رئیس جمهور افتتاح می شود. اما نگاهی به سوابق این طرح نشان می دهد که مدت هاست که داریان آبگیری شده و حتی آب آن سر ریز شده است.

 

این سد یکی از طرح های مهمی است که کار احداث آن در سال 1388 و در زمان دولت های نهم و دهم شروع شد. داریان که کارفرمای آن شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران است امکان ذخیره ی نزدیک به 338 میلیون متر مکعب آب را دارد.

 

آذرماه سال گذشته بود که سد داریان به صورت رسمی و با حضور نماینده دولت(فرماندار) و دیگر مسئولین دولتی آبگیری آن آغاز گردید و پس از مدتی نیز وزیر نیرو در بازدید از آن در پاوه حضور یافت.

 

 

پس از گذشت 4 الی 5 ماه که پروسه آبگیری این سد به پایان رسید جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز همراه با وزیر نیرو و هیئت همراه از احداث این سد بازدید به عمل آورد.

 

سد داریان در حالی به عنوان یکی از طرح هایی محسوب شده  که در سفر حسن روحانی به کرمانشاه افتتاح می شود که سال گذشته آبگیری رسمی آن آغاز شده است و اکنون آب پشت آن سرریز نموده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد