مدیر آموزش و پرورش پاوه خبر داد:

مشارکت 200 نفری دانش آموزان در طرح هجرت 3 در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294605|20:59 - 1395/04/24
نسخه چاپی
مشارکت 200 نفری دانش آموزان در طرح هجرت 3 در پاوه
مدیر آموزش و پرورش پاوه گفت: اجرای طرح هجرت ۳ در شش بازه زمانی با حضور بیش از 200دانش آموز بسیجی از مقاطع تحصیلی دروه اول ودوم متوسطه دختر وپسر در حال اجرا است.

به گزارشهزار ماسوله، به منظور پیشگیری و کاهش ناهنجاریهای اجتماعی، فرهنگی از طریق غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصه‌های سازندگی اردوهای هجرت (3) هرساله در فصل تابستان طرح های خدمات رسانی به روستاها و مناق محروم با سازندگی در اولویت بسیج سازندگی قرار می گیرد.

 

 در شهرستان پاوه نیز این طرح های سازندگی در مدارس سح شهر و روستا ها انجام می گیرد.

 

در بازديدی که مدیر آموزش وپرورش پاوه، فرمانده سپاه ناحیه پاوه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی در سپاه پاوه از فعاليت دانش آموزان طرح هجرت(3) در سح مدارس پاوه داشتند سرهنگ بهعشتی راد اظهار کرد: علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با این طرح های سازندگی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیتهای گروهی هم از اهداف این طرح ها به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه حدود 200 نفر از دانش آموزان بسیجی در این برنامه های سازندگی شرکت می کنند افزود: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های  نوین زندگی آماده می کند .

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد:اجرای طرح هجرت ۳ در شش بازه زمانی با حضور بیش از 200دانش آموز بسیجی از مقاطع تحصیلی دروه اول ودوم متوسطه دختر وپسر اجرا ودانش آموزان با رنگ آمیزی کلاس های درس ،راهروها،شعارنویسی دیوار حیاط مدرسه با نظارت استاد کاران ماهر فعالیت می کنند.

 

سعدی فتاحی هدف از برگزاری طرح هجرت 3را استفاده از نیرو و نشاط دانش آموزان در بهسازی و رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس ،ایجاد روحیه کار و تعهد و تخصص و غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان بیان کرد.

 

 گفتنی است طرح هجرت 3 توسط قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه پاوه وآموزش وپرورش  در تعدادی از مدارس که با اعلام آموزش وپرورش نیاز به مرمت وزیبا سازی دارند اجرا می گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد