معاون فرماندار پاوه مطرح کرد:

لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294592|20:02 - 1395/04/21
نسخه چاپی
لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری
معاون فرماندر شهرستان پاوه در نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال 95 در خصوص اهمیت این روز و هماهنگی ادارات مرتبط ، در هر چه بهتر برگزار کردن این آزمون تاکید کرد و لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری 95 را خواستار شد.

به گزارشهزار ماسوله، معاون فرماندر شهرستان پاوه در نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال 95 که در فرمانداری پاوه برگزار شد در خصوص اهمیت این روز و هماهنگی ادارات مرتبط ، در هر چه بهتر برگزار کردن این آزمون تاکید کرد و لزوم همکاری همه ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری 95 را خواستار شد.

 

میرانی افزود: آزمون کنکور سراسری95 ، سرنوشت  دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش را رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی دانش آموزان برای رسیدن به این روز بزرگ باید تمامی امکانات رفاهی همچون محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و امنیت و… مدنظر قرارگیرد تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

 

درابتداء این نشست نیز فتاحی مدیر آموزش وپرورش به بیان نیازمندی ها و اطلاعات آماری این آزمون پرداخت و گفت : امسال تعداد 1403 نفر داوطلب کنکور سراسری 95 داریم که 729 نفر آنها زن و 674 نفر مرد می باشند.که در 4حوزه برگزاری آزمون در رشته های علوم ریاضی وفنی ،علوم انسانی ،هنر،علوم تجربی ،زبان خارجه در روزهای پنجشنبه 24/04/95وجمعه 25/04/95در دونوبت صبح وبعدازظهر به رقابت خواهند پرداخت .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد