ماموستا قادری در حاشیه بحث های لیالی رمضان مسجد قباء پاوه :

بنده امسال عید ندارم

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294573|10:54 - 1395/04/15
نسخه چاپی
بنده امسال عید ندارم
امام جمعه پاوه گفت: زمانیکه هیچ جایی از دست توطئه در امان نیست و به حرم پیامبر اسلام اهانت و بی‌احترامی می‌شود، عید هم مفهومی ندارد و بنده به‌نوبه خود امسال عید ندارم.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در حاشیه بحث های لیالی رمضان مسجد قباء پاوه اظهار داشت: امشب شنیدیم و در شبکه‌ها مشاهده کردیم که یکی از عناصر گروهک داعش در کنار حرم پیامبر اسلام(ص) خود را منفجر و به حرم نبوی بی احترامی و با این اقدام سخیف باعث حزن و اندوه تمام مسلمانان شده است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود:  1400 سال است یهودیان، مسیحیان، مغول شرق و صلیبیهای غرب نتوانسته‌اند به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام بی‌احترامی کنند؛ و این جای بسی غصه و ماتم است که امروزه به نام دین، دارند دین را از بین می‌برند و تیشه به ریشه اسلام می‌زنند.

 

 وی گفت:  با توجه به همزمانی اوضاع نابسامان دنیای اسلام و جنایت حزن‌انگیز انفجار در جوار حرم حضرت رسول (ص) با عید سعید فطر، عید در این دنیای پر از جنگ و آشوب بی‌معنی است.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: زمانیکه هیچ جایی از دست توطئه در امان نیست و به حرم پیامبر اسلام اهانت و بی‌احترامی می‌شود، عید هم مفهومی ندارد و بنده به‌نوبه خود امسال عید ندارم.

 

وی افزود: با اتمام رمضان، عبادت و طاعت پروردگار تعطیل نمی‌شود

 

ماموستا قادری تصریح کرد: هرچند امسال رمضان سختی را سپری کردیم اما خداوند در مقابل این‌همه سختی دو خیر را نصیب ما فرمود نخست لذت روزها و شب‌های رمضان و نماز تراویح و تلاوت قرآن و دوم پاداشی که خداوند به‌واسطه صبر در برابر گرسنگی و تشنگی، در قیامت نصیب ما خواهد کرد.

 

وی در پایان گفت: با اتمام رمضان، عبادت و طاعت پروردگار تعطیل نمی‌شود و نباید چنان گمان کنیم که با پایان رمضان، ذکر و عبادات هم پایان می‌یابد بلکه باید در آینده هم صادق، اهل مسجد و اهل جهد و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر باشیم چون بزرگان ما فرموده‌اند: اگر ما با پروردگار باشیم هیچ سختی و محنتی نمی‌تواند ما را بشکند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد