پيام تبريك شهاب نادري نماينده مردم پاوه و اورامانات بمناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294571|00:15 - 1395/04/16
نسخه چاپی
پيام تبريك شهاب نادري نماينده مردم پاوه و اورامانات بمناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر
نماينده مردم پاوه و اورامانات فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به همه مسلمین جهان ، هموطنان و هم استانی های عزیز علی الخصوص مردم شریف و دیندار اورامانات تبریک گفت.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به همه مسلمین جهان ، هموطنان و هم استانی های عزیز علی الخصوص مردم شریف و دیندار اورامانات تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال. به راستی که عید فطر، پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه رحمت و انتظار، عفو و استغفارو آغاز راهی برای بازگشت انسان به فطرت الهی خویش که در آن مؤمنان پس از یک ماه تلاش و مجاهدت در عرصه مبارزه با نفس اماره و دور نگه داشتن خویش از آلایش های دنیوی، فصلی جدید از بندگی و عبودیت را آغاز می کنند.


عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است كه در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق ، نغمه عبودیت سر داده ، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا كردند.


در این روز مسلمانان با نماز عید، غبار غفلت و گناه را از دل می زدایند و به فطرت توحیدی خویش بازمی گردند و با اجتماع عظیم خود، نمادی از وحدت شکوهمند مسلمانان را به نمایش می گذارند.


بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان ، این عید سعید را به همه مسلمین جهان ، هموطنان و هم استانی های عزیز علل خصوص مردم شریف و دیندار اورامانات تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

 

فرزند اورامانات
شهاب نادری
نماینده مردم اورامانات
١٣٩٥/٠٤/١٥

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد