سقوط یک ماشین حادثه ساز شد

سقوط ماشین به محوطه بنیاد مسکن پاوه جان یک نفر را گرفت

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294546|11:21 - 1395/04/10
نسخه چاپی
سقوط ماشین به محوطه بنیاد مسکن پاوه جان یک نفر را گرفت
صبح امروز سقوط یک خودروی نیسان مزدا در خیابان ارشاد اسلامی به محوطه دیوار بنیاد مسکن پاوه حادثه ساز شد که متاسفانه منجر به کشته شدن یک نفر گردید.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز سقوط یک خودروی نیسان مزدا در خیابان ارشاد اسلامی به محوطه دیوار بنیاد مسکن پاوه حادثه ساز شد که متاسفانه منجر به کشته شدن یک نفر گردید.

 

در این حادثه که یک خودروی نیسان مزدا از سه راهی خیابان ارشاد اسلامی به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل پس از آن که به مانع خاک در وسط خیابان برخورد می کند و با عبور از مانع دیوار بنیاد مسکن به محوطه این اداره با ارتقاع 12 متر سقوط می کند.

 

در این حادثه متأسفانه راننده این خودرو با نامنوزاد کرمی، پس از آنکه وی را به بیمارستان انتقال دادند جان به جان آفرین تسلیم نمود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از آنکه راننده این خودرو را به بیمارستان پاوه انتقال دادند، پزشکان تمامی سعی و تلاش خود را در مداوای آن به کار گرفتند.

 

دکتر جهانبخش ولدبیگی افزود:متاسفانه بدلیل جراحات بسیار وارده به این راننده، مداوای وی بی نتیجه ماند و هم اکنون جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

تهیه خبر از سیوان حسینی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد