امام جمعه پاوه: شرکت در راهپیمایی روز قدس زکات امنیت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294537|18:09 - 1395/04/09
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: شرکت در راهپیمایی روز قدس زکات امنیت است
امام جمعه پاوه؛ شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را زکات امنیت موجود در کشور دانست.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان است و شرکت در راهپیمایی این روز برای ما یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی است.

 


امام جمعه پاوه افزود: راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در هر سال یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که در ایران و بیشتر کشورهای جهان این روز با حضور مردم در خیابان ها و تجمع در اماکن مختلف در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

 


ماموستا قادری از تمام اقشار جامعه و مردم روزه دار منطقه پاوه و اورامانات و استان کرمانشاه برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 


وی اظهار کرد: انتظار داریم مردم همیشه در صحنه شهرستان پاوه در روز جمعه با حضور گسترده خود بار دیگر نشان دهند که قدس مال ما و متعلق به مسلمانان است و ملت ایران هیچ گاه دست از حمایت از قدس بر نخواهد داشت اگر چه فتنه داعش توانسته مقداری فاصله ایجاد کند ولی به امید خدا این فاصله از بین خواهد رفت و ما در حمایت از قدس بیش از گذشته ایستادگی خواهیم کرد.

 


ماموستا قادری افزود: رمضان در حال تمام شدن است ولی خداپرستی و تبعیت از رسول گرامی اسلام (ص) همچنان ادامه دارد و تمام شدنی نیست و امیدواریم که ما همیشه رمضانی و قدسی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد