نماینده پاوه و اورامانات در مجلس:

اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294535|18:23 - 1395/04/08
نسخه چاپی
 اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاك ابقا و يا جابجايي مديران در سطح منطقه فقط عملكرد خود مديران است، از این رو اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد.

به گزارشهزار ماسوله،به نقل از سراب روانسر نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر ضمن گلایه از سفر دیرهنگام دولت آقای روحانی به استان کرمانشاه بیان داشت: چرا بایستی استان کرمانشاه در ردیف 26 استان برای سفر دولت آقای روحانی قرار بگیرد.؟ وی بیان داشت اسم سفر کاروان تدبیر و امید به استان اسم جالبی نیست چرا که در سفری که هیئت دولت هیچ مصوبه ای برای آن ندارد سفر جالبی نیست.

 

وی در ادامه افزود: تنها خواسته من از دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است و امیدوارم مسئولین به مردم دروغ ندهند.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص اخذ مجوز بیمارستان بیان داشت: اخذ مجوز چیزی نیست که دولت انجام ندهد، من خودم اخذ مجوز را خواهم گرفت و اگر هم دولت انجام نداد خودم انجام خواهم داد.

 

وی در ادامه ی جلسه شایسته سالاری را در انتصاب مدیران مورد تاکید قرار داد و گفت: عملکرد مدیران استان باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

نادری به آمار بالای بیکاری و طلاق در استان اشاره کرد و گفت: باید فکری اساسی برای راه اندازی واحدهای راکد و نیمه تعطیل شهرک صنعتی اورامانات بکنیم.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذكری جداگانه به مديران شهرستان عنوان داشت: ملاك ابقا و يا جابجايي مديران در سطح منطقه فقط عملكرد خود مديران است، از این رو اورامانات ديگر جايی براي مديران ناكارآمد ندارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد