شهاب نادری:

ریزگردها ، نفس غرب نشینان را تنگ کرده است/ تاکنون هیچ اقدام جدی و عملی ای صورت نگرفته است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294490|00:06 - 1395/03/29
نسخه چاپی
ریزگردها ، نفس غرب نشینان را تنگ کرده است/ تاکنون هیچ اقدام جدی و عملی ای صورت نگرفته است
شهاب نادری گفت: درخصوص ریزگردها که همچون نقابی ، چهره زیبای غرب را غبارآلود و نیز نفس غرب نشینان را تنگ کرده است ، متاسفانه علیرغم برخی پیگیریهای مسئولان ، تاکنون هیچ اقدام جدی و عملی ای صورت نگرفته و چاره ای اندیشیده نشده و هم اینک نیز بیشتر از هر جای دیگری دامان غرب کشور را آلوده است .

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت ریزگردها در منطقه اظهار داشت: بنده در اولین نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی موضوع ریزگردها را مورد تاکید قرار داده و با تنی چند از مسئولان نیز موضوع را مطرح و پیگیری نموده ام .

 

شهاب نادری افزود: درخصوص ریزگردها که همچون نقابی ، چهره زیبای غرب را غبارآلود و نیز نفس غرب نشینان را تنگ کرده است ، متاسفانه علیرغم برخی پیگیریهای مسئولان ، تاکنون هیچ اقدام جدی و عملی ای صورت نگرفته و چاره ای اندیشیده نشده و هم اینک نیز بیشتر از هر جای دیگری دامان غرب کشور را آلوده است .

 


وی گفت: انشالله و به یاری خداوند متعال و با همکاری سایر نمایندگان استان کرمانشاه و نیز سایر استانهای همجوار ، در اولین فرصت در دستور مجلس ، موضوع را به صورت جدی و همصدا به گوش مسئولان خواهیم رساند .
 

 

گفتنی است که شهاب نادری در هفته جاری در مجلس نیز با اشاره به این معظل ریزگردها در منطقه گفته است: ریزگردها نفس مردم استان کرمانشاه را به بند اورده است و دولت چه برنامه ای برای زخم این مردم دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد